اخبار داغ

به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهدا در هرسین+تصویر

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهدا در هرسین+تصویر
به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهید صالح وهابی ، شهید اکبر قادری و شهید فرزاد زارعی در شهرستان هرسین دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهید صالح وهابی ، شهید اکبر قادری و شهید فرزاد زارعی در شهرستان هرسین دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، دادستان ، رئیس دادگستری ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از کارکنان اداره دادگستری حضور داشتند.

,

 

,

در جریان این بازدید امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از رسیدگی به امور خانواده های معظم شهداء بعنوان یک افتخار بزرگ برای مسئولین یاد کرد و اظهار داشت : خانواده های شهداء سرمایه های معنوی و پشتوانه های انقلاب و حامیان همیشه در صحنه جمهوری اسلامی هستند.

,

 

,

شاه آبادی افزود : خانواده های معظم شهداء میراث داران انقلابند و صبر ، استقامت و بصیرت از شاخصه های این خانواده های بزرگوار است .

,

 

,

در ادامه علی محمد محمدی رئیس دادگستری هرسین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه و شهید بهشتی طی سخنانی با تجلیل از صبر ، ایثار و فداکاریهای خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بر خدمت رسانی ، دلجویی و سپاسگزاری از آن بعنوان یک تکلیف تأکید کرد.

,

 

,

محمدی در پایان بر دیدار های اثربخش و مؤثر با خانواده های معظم شهداء تأکید کرد .

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه