اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجن خبر داد:

130 صندوق جمع آوری زکات فطره در بروجن مستقر می‌شود

130 صندوق جمع آوری زکات فطره در بروجن مستقر می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجن گفت: همزمان با عیدسعیدفطر 130 صندوق برای جمع آوری زکات فطریه در این شهرستان مستقر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محسن سلیمی بنی  در گفتگو با کلار، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه تزکیه نفس و بندگی خدا از برترین ماه هاست که مومنین پس از یک ماه روزه داری به سر منزل عید سعید فطر می رسند که نوید بخش عاقبتی خوش برای پرهیزکاران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,

سلیمی با بیان این که 130 صندوق زکات فطره روز عید فطر در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن مستقر می شود، گفت: در این صندوق ها فطریه سادات، عام و کفاره جمع آوری می شود.

وی با اشاره به جمع آوری و توزیع هدفمند صندوق های زکات فطره بین نیازمندان، افزود: 130 نفر عوامل اجرایی صندوق‌های متحدالشکلی در مجاورت محل برگزاری نماز عید فطر برای سهولت و پرداخت زکات فطریه قرار می‌دهند.

سلیمی خاطر نشان کرد: سال گذشته 530 میلیون ریال زکات فطره در شهرستان بروجن جمع آوری شد امسال نیز پیش بینی می شود  20 درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان این که 8 هزار پاکت مخصوص نیز برای جمع آوری زکات در شهرستان بروجن توزیع شده است، گفت: صندوق های جمع آوری شده در محلات و مساجد هر منطقه به ضورت جداگانه توزیع می شود.

دبیر ستاد زکات شهرستان بروجن با اشاره به نقش پرداخت زکات در رفع مشکلات نیازمندان، خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند در عید سعید فطر با پرداخت فطریه در رفع بخش عمده‌ای از نیازهای مددجویان سهیم شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های روزه‌داری همدردی با محرومان و کمک به آنان است، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای افزایش انگیزه‌ نوع‌دوستی میان مردم و خیران است.

,

سلیمی افزود: فرارسیدن عید سعید فطر و کنار گذاشتن زکات فطریه از سوی روزه‌داران پس از یک ماه عبادت و بندگی این فلسفه را تکمیل می‌کند.

,
وی اضافه کرد: مهمترین مزیت پرداخت زکات فطره کمک به وضعیت اقتصادی زندگی نیازمندان است که باید به همنوعان و افراد نیازمند پرداخت شود.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه