اخبار داغ

پرمخاطب‌ترین برنامه رمضان ۹۶ کدام است؟

پرمخاطب‌ترین برنامه رمضان ۹۶ کدام است؟
معاون سیمای رسانه ملی گفت: «ماه عسل» یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های رمضان امسال است و حدود 70 درصد بیننده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مرتضى میرباقری معاون سیمای رسانه ملی،در خصوص برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌های رمضان امسال است و حدود 70 درصد بیننده دارد.

وی ادامه داد: برنامه «ماه عسل» محور کاری خود را بیان مسائل و مشکلات اجتماعی قرار داده است. البته می‌دانید که برای حل مشکلات اجتماعی صرفا نمی‌توانیم به امکانات دولتی و مردمی بسنده کنیم؛ بلکه باید همه توان ما کنار هم قرار بگیرد. از طرفی برنامه «ماه عسل» این هنر را داشته که موضوعات را خوب انتخاب و به خوبی پردازش کند.

معاون سیما عنوان کرد: به جای اینکه موضوع را کارشناس بررسی کند، با کسی که درگیر این ماجرا شده، صحبت می‌شود. البته مجری هنر کالبد شکافی فراز و فرود ابعاد موضوع را به خوبی دارد و توانسته هم مسئولین و هم مردم را کنار هم بیاورد.

دکتر میرباقری در خصوص طرح محسنین و آزادی زندانیان اظهار داشت: در برنامه امسال «ماه عسل» شاهد دو اتفاق مهم بودیم. کمیته امداد که مسئولیت افراد بی‌سرپرست را برعهده داشت، با طرح محسنین همراه شد و تاکنون نیم میلیون نفر شرکت کردند و با پرداخت پنجاه هزار تومان عدد قابل توجهی جمع‌آوری شده است. همچنین در طرح آزادی زندانیان، حدود بیست میلیارد تومان جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: برنامه «ماه عسل» پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون در رمضان امسال است. بعد از این برنامه، سریال‌های «نفس» و «زیر پای مادر» هستند. البته برنامه‌های دیگر و تلاوت‌های ماه مبارک رمضان، همچنین مستندهای مناسبتی نیز مخاطب خاص خود را داشتند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه