اخبار داغ

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

شعار علیه رئیس جمهور محکوم است/ دو قطبی سازی جامعه چنین عواقبی را هم در پی دارد

شعار علیه رئیس جمهور محکوم است/ دو قطبی سازی جامعه چنین عواقبی را هم در پی دارد
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به شعار هایی که در تهران علیه روحانی سر داده شد گفت: شعار علیه رئیس جمهور غلط اندر غلط و محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با نسیم زنجان با اشاره به شعار هایی که در تهران علیه روحانی سر داده شد، اظهار داشت: بنده این اقدام را محکوم می کنم؛ اما باید نکاتی را توجه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

این فعال دانشجویی تشریح کرد: فی نفسه وجود چنین تحرکاتی غلط است و منتقدین دولت رویه انتقادی را دارند و انقلابیون چنین اقداماتی را نیز رد و محکوم می کنند؛ اما باید توجه داشت که دو قطبی سازی جامعه چنین عواقبی را هم در پی دارد.

,

منتظمی تصریح کرد: هر چند که از قبل تذکراتی به آقای رئیس جمهور مبنی بر عدم دو قطبی سازی داده شده بود؛ ولی ایجاد فاصله میان اقشار مختلف چنین فضایی را رقم زده و عدم توجه به انتقادات طبقه های مختلف جامعه می تواند چنین تشعشعاتی داشته باشد

,

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: ثانیا یک نکته محتمل دیگری که به نظر می رسد صحیح باشد وجود یک تیمی است که به بی اخلاقی ها مشهور و مشاو های آشنایی در حوزه رسانه دارد.

,

وی ادامه داد: چرا که مصداق چنین موضوعاتی در ایام انتخابات بیش از پیش محسوس بود؛ حال اینکه هیچ بعید نیست که چنین شانتاژ کاری هایی رخ دهد تا عده ای با ورود به فاز مظلوم نمایی، آن محبوبیت از دست رفته را تا مدت بسیار کوتاهی بدست آورند.

,

منتظمی خاطرنشان کرد: هر چند به شخصه مخالف چنین تحرکاتی هستم و آن را نسبت به مسئول قانونی کشور صحیح نمیدانم؛ ولی در صورت درستی نکته اول به نظر می رسد رییس جمهور و اطرافیان و آشنایانش باید تجدید نظری در رفتار خود نمایند؛ چرا که وقوع چنین تحرکاتی زمانی انجام می پذیرد که کارد به استخوان رسیده باشد.

,

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: بنابراین به نظرم رییس جمهور به جای شانتاژ کاری و مظلوم نمایی و هشتگ زدن به فکر چرایی علت این قضیه با خود باشد.

,

منتظمی افزود: در هر صورت وقوع چنین حرکتی قابل قبول نیست و قرار نیست در هر صورتی قانون شکنی انجام گیرد. در کل این حرکت و شعار دادن ها غلط اندر غلط است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه