اخبار داغ

دادستان خلیل آباد:

ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمانه در مشکلات اقتصادی است

ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمانه در مشکلات اقتصادی است
دادستان خلیل‌آباد ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمان در ارتکاب به جرم را مباحث اقتصادی و تبعیض دانست و گفت: همه دولتمردان و مسئولان در این زمینه باید حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی،حجت‌الاسلام محمد تولایی ظهر امروز در دیدار با شورای تأمین شهرستان خلیل‌آباد به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تحقق عدل، عدالت یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است و از تمام مسئولان تقاضا می‌کنیم برای حل مشکلات شهر تلاش خود را به‌کارگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, یار خراسانی, .,

 

,

وی ریشه بسیاری از انگیزه‌های مجرمان در ارتکاب به جرم را مباحث اقتصادی و تبعیض دانست و خاطرنشان کرد: همه دولتمردان و مسئولان در این زمینه باید حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

, .,

 

,

دادستان خلیل‌آباد بابیان اینکه فضای مجازی آسیب‌های بسیاری در سطح جامعه دارد، تصریح کرد: اعتقادی به باز گذاشتن فضای مجازی تا این حد نداریم و محدود کردن آن توهین به خرد جمعی نیست.

, .,

 

,

وی همچنین ادامه داد: جرم و انجام یک عمل ناشایست تنها از مجرم سر نمی‌زند و به عوامل و انگیزه‌های فراوانی نظیر اقتصاد و فضای مجازی و غیره بستگی دارد.

, .,

 

,

تولایی پیشگیری از وقوع جرم را از وظایف دستگاه قضایی دانست و بیان کرد: باید برخی موضوعات در بخش‌های مختلف برای هوشیار کردن مردم گفته شود و اگر مردم هوشیار باشند قطعاً جرم و جنایت کاهش پیدا می‌کند.

, .,

 

,

وی بابیان اینکه گسترش عدالت وظیفه قوه قضائیه است و این در سایه همکاری تمام مسئولان و مردم امکان‌پذیر است، عنوان کرد: اگر ناعدالتی وجود دارد همه باید با آن برخورد کنند حتی اگر مجرم از یقه‌سفیدان باشد.

, .,

 

,

این مقام مسئول در پایان تفکیک دین از سیاست را اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: قاضی باید با حق و عدالت رفتار کند در غیر این صورت به سمت تباهی و گمراهی می‌رود.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,

,

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه