اخبار داغ

نماینده گرمسار و آرادان:

هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد و می تواند در سطح زمین های کشاورزی این شهرستان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالین حوزه کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: یکی از ویژگی های مهم برنامه های امسال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزایش سهم تولیدات کشاورزی و دامپروری در کشور است و این تولیدات نباید تنها به سمت و سوی نیاز داخلی حرکت کند و این تولیدات سهم خارجی نیز باید به سمت صادارات در تولیدات کشاورزی و دامپروری اجرا شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین،,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: شهرستان گرمسار قطب کشاورزی و دامپروری منطقه است و باید سهم تولیدات در این منطقه هدفمند شود .

,

کاتب خواستاراستفاده از روش های نوین کشاورزی و آبیاری در سطح شهرستان شدو گفت: نباید تولیدات کشاورزی به سمت و سوی سنتی پیش رود چون کشور با مشکلات مهم در حوزه آب در منطقه است .

,

وی در ادامه از حمایت قاطع برنامه های کشاورزی در مجلس شورای اسلامی و ایجاد روش های جدید اشاره کردو گفت: هیچ محدودیتی برای اجرای آبیاری نوین در گرمسار وجود ندارد و می تواند در سطح زمین های کشاورزی این شهرستان شود..

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه