اخبار داغ

امام جمعه گرمسار:

دستگاه قضایی استقلال خود را حفظ کند

دستگاه قضایی استقلال خود را حفظ کند
امام جمعه گرمسار گفت: دستگاه قضاباید همیشه استقلال تصمیم گیری خود را حفظ و این استقلال می تواند به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه گرمسار در جمع فعالین عرصه قضا این شهرستان گفت: قوه قضایه از ارکان اصلی نظام و انقلاب اسلامی ایران است که همیشه با عدالت  شناخته شده و عملکرد این دستگاه در جهت تحقق عدالت اسلامی زبان زد و تحسین بر انگیز است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

امام جمعه گرمسار توجه به مقوله عدالت وتکریم ارباب رجوع در بررسی حوزه قضا اشاره کردو اظهارداشت: نباید در حوزه بررسی به خواسته ها و ماموریت های سیستم دستگاه قضا کیفیت را فدای کمیت کردو با استفاده زا بدنه سیستم مردمی همچون شوراهای حل اختلاف و استفاده از ظرفیت معتمدین شهری استفاده بهینه نمود .

,

مهدی نژاد در ادامه گفت: استقلال قضات در سیستم دستگاه قضا باعث ابهت در تصمیم گیری کلان و جزیی کشور می شود

,

وی در ادامه به جایگاه ویژه و تاثیرگذار قضاوت اسلامی در دین مبین اسلام اشاره کردو ادامه داد: نباید با حاشیه ها دستگاه قضا را دچار مشکل کرد چون دشمنان می خواهند همیشه عدالت اسلامی و ایرانی را که از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران از سال 57 بوده است زیر سوال ببرند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه