اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک:

قرچک حدود 13 صندوق خیریه فعال دارد

قرچک حدود 13 صندوق خیریه فعال دارد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک حدود 13 صندوق خیریه فعال دارد که از این 13 صندوق خیریه ، دو صندوق با کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده است و این دو صندوق مجاز به جمع‌آوری فطریه‌های مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیل قرچک آنلاین ؛ محمدرضا غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدک شدن به عید سعید فطر مردم مومن و روزه‌دار بعد از یک ماه بندگی و عبادت و روزه گرفتن فطریه پرداخت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛, قرچک آنلاین,

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان قرچک حدود 13 صندوق خیریه فعال دارد که از این 13 صندوق خیریه، دو صندوق با کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده است و این دو صندوق مجاز به جمع‌آوری فطریه‌های مردم هستند.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک تاکید کرد: با موسسه‌های خیریه‌ای که هلوگرام ندارند به شدت برخورد خواهد شد و نامه‌نگاری‌های لازم با شورای تامین انجام شده است در صورت مراجعه نکردند برای امضاء تفاهم‌نامه با موسسه‌ها برخورد می‌شود.

,

وی گفت: در شهرستان قرچک در روز عید سعید فطر 18 پایگاه و 51 صندوق وظیفه جمع‌آوری فطریه‌ها و کفاره مردم را بر عهده دارند.

,

غضنفری افزود: در حال حاضر در شهرستان قرچک دو موسسه خیریه باب الحوایجعلیه‌السلام و حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها با کمیته امداد تفاهم‌نامه امضاء کرده و هلوگرام دریافت کرده‌اند.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم مومن و روزه‌دار ایران اسلامی و شهرستان قرچک تقاضا دارم تا فطریه‌های خود را به صندوق‌های کمیته امداد یا موسسه‌های مجاز تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه