اخبار داغ

خودکشی جوان ۳۰ ساله با نوار لبه پتو در کمپ ترک اعتیاد سیف‌آباد اسدآباد

خودکشی جوان  ۳۰ ساله با نوار لبه پتو در کمپ ترک اعتیاد سیف‌آباد اسدآباد
دادستان شهرستان اسدآباد از خودکشی جوان ۳۰ ساله اسدآبادی در کمپ ترک اعتیاد سیف‌آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از خودکشی جوان 30 ساله اسدآبادی در کمپ ترک اعتیاد سیف‌آباد خبر داد و اظهار کرد:  دیروز صبح روز گذشته جوان سی ساله‌ای اهل روستای چنارسفلی که به درخواست خانواده‌اش به کمپ ترک اعتیاد سیف‌آباد معرفی‌شده بود، خودکشی کرد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی ادامه داد: این جوان که 25 خرداد بستری‌شده و یک‌بار گچ خورده بود که سریع به بیمارستان اعزام و نجات پیدا کرده ولی مجدداً با اصرار خانواده و با رضایت خودش در کمپ بستری‌شده بود.

,

دادستان شهرستان اسدآباد افزود: دیروز صبح  نوار لبه‌ی پتو رو پاره کرده و به میله‌ای در سرویس بهداشتی آویزان کرده و خودش را به دار زده که این بار هم زنده پایین کشیده شده ولی در بیمارستان امیرالمؤمنین فوت کرد.

,

وی با اشاره به بستری 30 نفر در کمپ ترک اعتیاد، گفت: این کمپ از سال 90 تأسیس شده و بسیاری از این افراد به‌صورت رایگان بستری‌ شده‌اند که کمترین حمایت‌ها را از سوی بهزیستی دریافت می‌کنند.

,

هاجرپور به مشکلات کمپ بازتوانی سیف‌آباد اشاره کرد و گفت: این کمپ حتی از کمترین وسایل و امکانات ورزشی بی‌بهره است و در بازدیدی که از این کم داشتم، همه معتادان در داخل حیاط بیکار نشسته بودند چطور توقع داشت که این افراد دوباره بهبود بیابند.

,

وی با اشاره به نبود سایه بانی در داخل محوطه این کمپ و آب در استخرش، گفت: در بازدید که به همراه شهردار از این مکان داشیم قول مساعد برای تأمین آب استخر داد.

,

دادستان شهرستان اسدآباد به بی‌توجهی مسئولان شورای مبارزه با مواد مخدر در استان نسبت به امور کمپ‌های شهرستان اسدآباد گفت: باید مسئولان ادارات ورزش و منابع طبیعی با ایجاد فضای ورزشی و سبز در این محل اقدام کنند.

,

وی با تأکید بر توجه ویژه فرماندار نسبت به کمپ‌ها، از مسئولان خواست با حمایت از مسئول کمپ‌ها در زمینه استانداردسازی کمپ‌ها و امکانات موجود در آن، آن‌ها را از وجود دکتر روانپزشک کمک کنند.

,

هاجرپور همچنین از روحانیت خواست با برگزاری کلاس اخلاق و مسائل دینی نسبت به بازگشت آنان به زندگی کمک کنند.

,

وی با تأکید بر ایجاد اشتغال برای افراد معتاد و جوانان در شهرستان گفت: متأسفانه شاهدیم که ورزشکارانی که مدال‌آور بوده‌اند در اثر بی‌توجهی‌ها به دام اعتیاد افتاده‌اند و باید برای نجات این‌گونه افراد زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

,

دادستان شهرستان اسدآباد تأکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان باید ظرفیت مراکز نگه‌داری معتادان اسدآباد را بهتر و بیشتر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه