اخبار داغ

گزارش تصویری؛

اردویی از جنس معرفت در ماه رمضان/ روزهایی از جنس آتش به اختیار در قاین

اردویی از جنس معرفت در ماه رمضان/ روزهایی از جنس آتش به اختیار در قاین
اردوی جهادی دانشجویان پایگاه بسیج دانشجویی پیامبر اعظم(ص)دانشگاه بزرگمهر قائنات در روستای رزدنبل بخش مرکزی این شهرستان در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ،به همت دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح وپایگاه بسیج دانشجویی پیامبراعظم(ص)دانشگاه بزرگمهر قائنات اردوی جهادی در روستای رزدنبل بخش مرکزی قاینات در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

اردوهای جهادی یکی از تاثیرگذارترین اردوهای رفع محرومیت از چهره های روستاها و شهرهای کشور است که هر ساله در ایام مختلف سال برگزار می شود.

,

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از جهادگران بسیجی اردوهای جهادی را این چنین توصیف فرمودند: "این یک حرکت خودجوش مردمی است، درست مثل جهاد سازندگی در آغاز انقلاب، جهاد سازندگی هم همین جور بود، اول خود جوان ها شروع کردند، بسیج سازندگی و این اردوهای هجرت را قدر بدانید، این کار اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت رسانی است که میلیون ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره مند می‌شوند". 

,

جمعی از دانشجویان پایگاه بسیج  پیامبر اعظم(ص)دانشگاه بزرگمهر قاین درلبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در روستای رزدنبل از توابع بخش مرکزی قاین حضور یافته اند وبه کارهای عمرانی وفرهنگی دراین روستا مشغول هستند.

,

گرمای شدید هوا وماه مبارک رمضان تاثیری براین جوانان ندارد وروز شب مشغول به فعالیت هستند.

,

این گروه که از روز سه شنبه 28خرداد ماه کار خود را بایک تیم 25نفری آغاز کرده اند طی10روز اقدام به حصار کشی وهم سطح سازی صحن مدرسه اتحاد روستای رزدنبل  خواهندکرد.

,

برگزاری کلاس های علمی،ورزشی،امدادی،آموزشی از دیگر اقدامات مهم این دانشجویان است.

,

کلاس ها آموزشی رباتیک،کامپیوتر،علوم،ریاضی،امداد ونجات،هنرو...به همت دانشجویان برای کودکان این روستا نیز در طی این چند روز برگزار خواهد شد.

,

درآخرین شب از ماه مبارک رمضان ،جمعی از پرسنل سپاه ناحیه قاینات جهت عرض خداقوت در این اردوی جهادی حضور یافتند.

,

فعالیت های این گروه که بی دریغانه در دل شب مشغول به کار بودند مسئولین را نیز به خدمت واداشت به طوری که تعدادی از مسئولینی که دراین بازدید حضور داشتند خود نیز دقایقی را با دانشجویان همراه شدند ودراین اردوی جهادی مشغول به کار شدند.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه