اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات:

اولین برکت اردوی جهادی ،سازندگی خود انسان است/ لازمه اردوی جهادی، گسترش فرهنگ این اردوها در بین مردم

اولین برکت اردوی جهادی ،سازندگی خود انسان است/ لازمه اردوی جهادی، گسترش فرهنگ این اردوها در بین مردم
حجت الاسلام ملک آبادی گفت: لازمه اردوهای جهادی این است که بتوانیم فرهنگ اردوهای جهادی را دربین مردم گسترش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات در بازدید از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه بزرگمهر قاین در روستای رزدنبل ضمن عرض خسته نباشید به شرکت کنندگان دراین اردوی جهادی گفت:خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید کسی که یک عمل صالح،یک کار نیک ویک کار خیری انجام دهد قبل از این که برای دیگران باشدبرای خودش یک خیری را فرستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: جهاد تعریف خودش را دارداما وقتی بحث سازندگی می شود روی این موضوع حرف داریم.واردوی جهادی را می شود در سازندگی خلاصه کرد .

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات درادامه بیان داشت:سازندگی را باید از خود شروع کرد واگر انسان نتواند خودرا بسازد قطعا نخواهد توانست خانواده ومحیط پیرامون خودواجتماع را بسازد لذا اولین برکت اردوی جهادی ،سازندگی خود انسان است و این اردوی جهادی مصداق کاملی برای جهاد اکبر است

,

وی افزود:یکی دیگر از مصادیق اردوهای جهادی فرمان ونیت حضرت آقاست .

,

حضرت آقا بحث جهاد کبیر را در دانشگاه امام حسین مطرح کردند واین موضوعی بود که در قرآن وجود داشت ومورد غفلت قرار گرفته بود.

,

وی بیان داشت:بحث جهاد در حوزه فرهنگ،جهاد در عرصه سیاست ،جهاد در عرصه اقتصاد و بحث سازندگی وعمران وجهاد فرهنگی مصداق همان جهاد کبیر ودرراس جهاد اکبر است.

,

حجت الاسلام ملک آبادی در ادامه گفت:آنچه برای ما در اردوهای جهادی مهم تلقی می شود این است کهدر مرحله اول خود جهادی بمانیم وجهادی کا رکنیم وهمچنین بر محیط پیرامون خودمان نیز تاثیر گذار باشیم ودراین اردوهای چهادی مردم را نیز با خود همراه کنیم ولازمه اردوهای جهادی این است که بتوانیم فرهنگ اردوهای جهادی را دربین مردم گسترش دهیم.

,

شب گذشته سرهنگ برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی وحجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات وجمعی از پرسنل سپاه ودفتر بسیج دانشجویی قاین از اردوی جهادی دانشجویان درروستای رزدنبل بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه