اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مخالف جدی محصولات تراریخته هستم/ وجود برنج تراریخته در بازار یک هشدار است

مخالف جدی محصولات تراریخته هستم/ وجود برنج تراریخته در بازار یک هشدار است
عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی وجود برنج تولید شده از تکنولوژی تراریخته را یک هشدار تلقی کرد و گفت: مخالف جدی تولید محصولات تراریخته در داخل کشور هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به واردات محصولات تراریخته به کشور در حالیکه ۱۸ کشور جهان ورود این محصولات را منع کرده اند، اظهار داشت: بنده مخالف سر سخت محصولات تراخته و یکی از دو نمایندگان عضو در شورای ایمنی زیستی هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,


وی با بیان اینکه در تقابل با نظر بسیاری از نمایندگان مخالف جدی با محصولات تراریخته هستم، افزود: طبق شریعت اسلام و قانون دینی محصولات تراریخته نباید اصلا وجود داشته باشند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هنوز اثرات سوء محصولات تراریخته ثابت نشده است، گفت: متاسفانه اثرات سوء محصولات تراریخته بسیار زیاد است اما هیچگاه گفته نمی شود.

,
,
,


عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ایالات متحده آمریکا دو پزشک در شرکتی که محصولات تراریخته تولید می کنند، نظارت دارند، اظهار کرد: چنین روندی در تولیدات محصولات تراریخته در داخل کشور وجود ندارد.

,
,


عضو شورای ایمنی زیستی کشور با اذعان بر اینکه هیچ کنترلی بر تولیدات محصولات تراریخته وجود ندارد، تصریح کرد: برنج های ما اکنون آلوده و دستخوش محصولات تراریخته هستند که این نوعی هشدار است اما هیچ کسی جرای مقابله با آن را ندارد.

,
,


حسنی با بیان اینکه ما اصلا نیازی به واردات محصولات تراریخته به داخل کشور نداریم، مطرح کرد: ما در گندم و خیلی از محصولات خود کفاییم و اگر یک حرکت کوچکی کنیم در برنج نیز خودکفا می شویم اما من مانده ام که چه لزومی دارد محصولات تراریخته ای مثل برنج هم وارد کنیم.

,
,


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من معتقد بر توقف تحقیقات محصولات تراریخته در داخل کشور نیستم، افزود: افرادی که مایل هستند به یافته هایی در این خصوص برسند در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کار خود را دنبال کنند اما اصلا نمی پذیرم که محصولات تراریخته وارد بازار شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه