اخبار داغ

دادستان طرقبه شاندیز مطرح کرد:

استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در رسیدگی به حقوق مستضعفین

استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در رسیدگی به حقوق مستضعفین
دادستان طرقبه شاندیز گفت: وظیفه دستگاه قضایی علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم، برخورد قاطع با جرایم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز ، شاکری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طرقبه شاندیز روز گذشته در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات این شهرستات به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن تقدیر از همکاری مسئولان در اجرای هر چه سریع تر و با کیفت‌تر وظایف این دستگاه گفت: وظیفه دستگاه قضایی علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم، برخورد قاطع با جرایم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , طرقبه‌نیوز , ، شاکری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طرقبه شاندیز روز گذشته در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات این شهرستات به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن تقدیر از همکاری مسئولان در اجرای هر چه سریع تر و با کیفت‌تر وظایف این دستگاه گفت: وظیفه دستگاه قضایی علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم، برخورد قاطع با جرایم است.,

 

,

وی افزود: اعتقاد داریم دستگاه‌های اجرایی برای انجام وظیفه به طور کامل بایستی در کنار دستگاه قضایی باشد.

,

 

,

دادستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرایم فعالیت دستگاه‌های اجرایی و همکاری با دستگاه قضا ضروری است.

,

 

,

وی افزود: اختلافات با سیستم اجرایی شهرستان مبنایی نیست و مربوط به اختلاف نگرش به مسائل و طبیعی است.

,

 

,

شاکری هدف عمده هر دو دستگاه را ایجاد امنیت، احیای حقوق عامه و رسیدگی به حقوق مستضعفین دانست و تصریح کرد: اهداف مشترک است اما نهضت‌ها در نیل به این اهداف گاها متفاوت است.

,

 

,

وی ضمن اعلام وضعیت کلی دستگاه قضایی شهرستان و اینکه اگر قوه قضاییه خوب عمل کند، وضعیت عمومی کشور هم خوب خواهد بود گفت: در برخورد با معضلات طرقبه شاندیز طبق خواسته مردم اهتمام ویژه داریم.

,

 

,

دادستان عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز در پایان خاطرنشان کرد: باید تمامی ظرفیت‌های قانونی را در راستای اهداف نظام اسلامی و احیای حقوق عامه بکار ببریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه