اخبار داغ

یادداشت/

آتش به اختیار خطاب ملامت آمیز به محافظه کاری و اشرافی گری مسئولان است

آتش به اختیار خطاب ملامت آمیز به محافظه کاری و اشرافی گری مسئولان است
آتش به اختیار باید از دل حلقه های اندیشه ورزی انقلابی بیرون آید و در همه عرصه های فرهنگی حضور قاطع و صریح داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ملکشاهی خبر، مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با دانشگاهیان، مفهوم جدیدی به کار بردند که حاکی از عمق دغدغه معظم له درخصوص بحران های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملکشاهی خبر,

واژه آتش به اختیار، زمانی کاربردی می شود که به اصطلاح رابطه فرماندهان و نیروها در جبهه مبارزه ضعیف و یا قطع شده باشد و نیروها و افسران میدان مبارزه با تشخیص انقلابی خود اقدام کنند.

,

متاسفانه برخی مراکز فرهنگی و دولتی از حالت انفعال و محافظه کاری رنج برده و بوروکراسی عریض وطویل اداری وآسایش طلبی مسئولان عرصه فرهنگ، کار را به جایی کشانده که رهبری فرزانه انقلاب شخصا فرمان آتش به اختیار صادر می کند.

,

جهت آتش به اختیار نیز افسران جنگ نرم هستند، دانشجویان و جوانان انقلابی که گاه و بی گاه مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته، گاهی برچسب تندرو می خورند گاهی خودسر و...، در حالی که این جوانان انقلابی چوب بی عملی مسئولان را می خورند، در مقاطعی که باید مسئولان انقلابی عمل کنند و مواضع و اقدامات انقلابی داشته باشند، مثلا در برابر توهین مکرر سعودی ها، قاطعانه و نه انفعالی رفتار می کردند، این جوانان دغدغه مند کاسه صبرشان لبریز نمی شد.

,

آری، آتش به اختیار خطاب ملامت آمیز ولی فقیه به مسئولانی است که رفاه زدگی و محافظه کاری و اشرافی گری را به انقلابی گری و مدیریت جهادی و تلاش مستمر برای تحقق عدالت اجتماعی ترجیح داده اند.

,

البته که آتش به اختیار، رفتار احساسی و خلاف قانون و هرج و مرج نیست. آتش به اختیار باید از دل حلقه های اندیشه ورزی انقلابی بیرون آید و در همه عرصه های فرهنگی حضور قاطع و صریح داشته باشد.

,

جوانان انقلابی برای صیانت مقام و جایگاه زن و ممانعت از به ابتذال کشاندن آنها، در برابر مجوزهای بی منطق تماشای مسابقات ورزشی و دیگر ژست های به اصطلاح روشنفکرانه می ایستند.

,

دولتمردان اگر واقعا به مسائل بنیادی، از قبیل اقتصادی، فرهنگی، انقلابی و اسلامی، بسط عدالت، روحیه استکبارستیزی، شجاعت، استقلال و عزت ملی و کار شبانه روزی برای مردم بپردازند، بسیار ارزشمند تر از حاشیه پردازی و سرگرم کردن مردم به امورات فرعی و جزیی است.

,

جوانان شغل، مسکن، تحصیل ارزان می خواهند، فرهنگ انقلابی و اصیل ایرانی-اسلامی می خواهند. گذشت دورانی که تقلید از غرب نشانه تمدن بود، تمدن اسلامی مخالف همه مظاهر تقلید و بی بندوباری غربی است.

,

فرمان آتش به اختیار، دامنه مبارزاتی جوانان و مردم انقلابی برای تحقق تمدن عظیم اسلامی را توسعه داده و تذکری جدی به بی عملی مسئولان در عرصه علم و فرهنگ و اندیشه اسلامی و انقلابی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه