اخبار داغ

امام جمعه دلگان:

عید فطر مظهر عظمت و کرامت مسلمانان است

عید فطر مظهر عظمت و کرامت مسلمانان است
امام جمعه دلگان با اشاره به جایگاه عید سعید فطر در نزد مسلمین، گفت: این عید مظهر عظمت، کرامت و بزرگی مسلمانان در سراسر دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در گفتگو با دلگان پرس با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر، مظهر عظمت، مجد و شوکت، تجلی گاه صلابت، عزت و همچنین کرامت مسلمانان در سراسر جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در خصوص عید سعید فطر می فرمایند: " روز عید فطر مظهر اجتماع، اتحاد و برادری مردم با داشتن دل به سوی خداوند است"، افزود: اگر این در دنیای اسلام تامین شود، یعنی اتحاد و دل به سوی خدا و در گروه احکام خداوندداشتن، عزت مردم هم تامین می شود.

,

امام جمعه دلگان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در خصوص این روز فرموده اند: " فطر روزی است که خداوند متعال برای مسلمانان عید قرار داده است"، اضافه کرد: تا با اجتماع خود در نماز و خطابه های مناسب هر عصر، راه و روش اسلامی خود را در مقابل دشمنان اسلام از آن بیابند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه همه مردم برای نماز عید سعید فطر حضور پیدا کنند، ادامه داد: تا شاهد حضور پر شور مردم این منطقه برای اقامه و برپایی نماز عید فطر در مصلی امام علی (ع) شهرستان دلگان باشیم.

,

وی به پرداخت زکات فطریه اشاره و تصریح کرد: کسانی که توانایی مالی دارند به ازای هر نفر از اعضاء خانواده تحت تکفل خود، زکات فطریه را بعد از نماز صبح جدا کنند و مستحب است قبل از نماز عید فطر به نیازمندان و مستمندان بدهند.

,

امام جمعه دلگان با تاکید بر اینکه نرخ هر سه کیلو (یک من) گندم در جنوب غرب سیستان و بلوچستان 40 هزار ریال است، خاطرنشان کرد: ما بر اساس نرخ خرید گندم در شهرستان دلگان، زکات فطریه را 40 هزار ریال در این منطقه اعلام می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه