اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز خبر داد:

استقرار یک هزار پایگاه جمع آوری فطریه در البرز/ کمک ۳۰ هزار حامی طرح اکرام و محسنین به ایتام

استقرار یک هزار پایگاه جمع آوری فطریه در البرز/ کمک ۳۰ هزار حامی طرح اکرام و محسنین به ایتام
عبدالله طاهری: طبق هماهنگی ستاد زکات استان هزار پایگاه جمع آوری فطریه روز عید سعید فطر و روز پس از آن در البرز مستقر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز درباره جمع اوریه فطریه به خبرنگار ما گفت: طبق هماهنگی ستاد زکات استان هزار پایگاه جمع آوری فطریه روز عید سعید فطر و روز پس از آن در البرز مستقر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ , معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز درباره جمع اوریه فطریه به خبرنگار ما گفت: ,

عبدالله طاهری افزود: پایگاه ها متشکل از کمیته امداد، بهزیستی، موسسات خیریه ای که مجوز فعالیت این مهم را از ستاد زکات استان دریافت کرده اند، مراکز نیکوکاری تحت نظارت امداد، مساجد و مصلی ها در قالب ۶ تشکل هستند.

,

وی از همکاری با مساجد استان البرز در راستای جمع آوری زکات فطریه خبر داد و اظهار داشت: با پلیس هماهنگی شده است چرا که کارتن مخصوص جمع آوری فطریه با لوگو یکسان سازی شده است تا با متخلفین برخورد قانونی کند.

,

طاهری تصریح کرد: ۳۰ هزار حامی طرح اکرام و محسنین که از فرزندان یتیم حمایت می کنند زکات فطریه خود را با کد شناسه برای ایتام پرداخت خواهند کرد.

,

وی گفت: معمولا مردم مایلند فیزیک پول را به عنوان زکات فطریه پرداخت کنند و از مردم می خواهیم حداکثر کمک را به ما داشته باشند و البته شرع می گوید اگر نیازمندی از آشنایان باشد اولاتر است و در غیر این صورت به مراکز خیریه بدهند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: ما به تعداد کافی نیازمند در سطح البرز داریم خواهشمندیم مردم فطریه خود را به پایگاه های مستقر در مساجد، مصلی، بهزیستی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و صنادیق مجوز دار سطح شهر ارائه کنند.

, معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه