اخبار داغ

فرمانده انتظامی نطنز خبر داد:

سارقان احشام در بادرود در چنگال پلیس گرفتار شدند

سارقان احشام در بادرود در چنگال پلیس گرفتار شدند
سرهنگ بنی آدمی گفت: با اقدام های فنی و اطلاعاتی نیروی انتظامی نطنز، دو نفر از سارقان بشناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ فرمانده انتظامی شهرستان نطنزف شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سرقت های متعدد احشام در سطح شهرستان نطنز به عنوان یک تهدید مطرح شده و دغدغه بسیاری از دامداران در سطح شهرستان بود و به همین منظور پلیس برای جلوگیری از این معضل بیش از پیش از توان خود و ظرفیت های موجود بهره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

سرهنگ علی بنی آدمی افزود: با اقدام های فنی و اطلاعاتی نیروی انتظامی تعداد دو نفر از سارقان به هویت های ا.ف و ن.ف در شهر بادرود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط عوامل همیشه بیدار فرماندهی انتظامی بخش امامزاده و پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

,

وی تصریح کرد: سارقان احشام برای بررسی های فنی و تخصصی موضوع، به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از مردم خواست به منظور پیشگیری از سرقت احشام اصول ایمنی از جمله گماردن نگهبان محله، تجهیز دامداری ها به دزد گیرهای مجهز، عدم اعتماد به افراد غریبه که برای خرید احشام مراجعه می کنند را رعایت کنند.

,

وی با بیان این که مردم موارد مشکوک را با تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند، خاطر نشان کرد: چند روز قبل نیز تعدادی از سارقان احشام در سطح شهرستان در دام پلیس گرفتار شدند و پرونده آن ها که به سرقت ۱۴۰ راس دام اعتراف کردند برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه