اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۸ هزار مشاوره آسیب اجتماعی در کلانتری های البرز/ کاهش جرائم ثمره ماه مبارک رمضان است

ارائه بیش از ۸ هزار مشاوره آسیب اجتماعی در کلانتری های البرز/ کاهش جرائم ثمره ماه مبارک رمضان است
سردار کامرانی صالح: غالبا با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت است مجرمین به این سمت و سو حرکت می کنند و همواره کاهش جرائم را داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ فرمانده انتظامی استان البرز درباره کاهش آسیب های اجتماعی در ماه مبارک رمضان به خبرنگار ما گفت: با توجه به شعار پلیس جامعه محور یکی از موضوعات مهمی که پلیس پیگیر آن است کاهش آسیب های اجتماعی بوده و در این راستا ما مشاوران زیادی را در کلانتری ها و معاونت های اجتماعی تدارک دیدیم و راه اندازی شد و هر روز فعال بودند و شهروندان نیازمند خدمات مشاوره در مراکز ما حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: مشاوران با توجه به اینکه کار کارشناسی انجام داده اند و تخصصی نسبت به موضوعات اجتماعی نگرش دارند به مراجعینی که بعضا آسیب دیده اند یا در معرض اسیب هستند توصیه های لازم را داشته و در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده اند.

,

وی اظهار داشت: در کلانتری ها مشاورین اجتماعی و مددکار حضور داشتند و پرونده هایی که به شکل های مختلف وارد کلانتری می شوند به ویژه در حوزه مشاوره و خدمات اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی مشاوره دادند و سال ۹۵ بیش از ۸ هزار مشاوره در کلانتری های البرز صورت گرفت موجب عدم ورورد پرونده ها به مراجع قضایی شد.

,

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در پارک ها و مکان های عمومی نمایشگاه هایی دایر شد چرا که مشاوره های تصویری کاهش بسیار خوبی را در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی دارد و این مهم در پارک ایران زمین نیز برگزار شد و کارشناسان ما در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا که امروز روی بورس اسیب های اجتماعی است در مراکز فرهنگی، آموزشگاه ها و … حضور پیدا کردند و آگاه سازی را در حوزه تهدیداتی که هست انجام دادند.

,

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: غالبا با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت است مجرمین به این سمت و سو حرکت می کنند و تجربه و سوابق در سال های گذشته نشان داده است که کاهش جرائم را داشته ایم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه