اخبار داغ

یادداشت/

پیام موشکی ایران به تروریست های داعش و حامیان آن

پیام موشکی ایران به تروریست های داعش و حامیان آن
امام خامنه‌ای فرمودند سیلی مهم جمهوری اسلامی ایران به داعش خواهد بود که باید منتظر سیلی به پشتیبانان داعش نیز باشیم و دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل هر تجاوزی ایستادگی می کند و در برابر تهدیدها ساکت نمی نشیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حضور حماسی مردم ایران که اقیانوس عظیم حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را متجلی ساخت بر جهانیان ثابت کرد که ملت های مسلمان ریشه های فاسد صهیونیست را خواهند خشکاند و اجازه نخواهند داد فریاد مظلومانه ملت فلسطین، با گذشت چندین دهه از زورگویی استکبار جهانی به ویژه ظلم و ستم اسرائیل غاصب، در گلو خفه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

پیام موشکی ایران به تروریست های داعش چیست؟

,

امروزه که همزمان در جبهه های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و نظامی با دشمن حیله گر درگیر هستیم بیش از هر زمان دیگر به قرآن نیازمندیم . قرآن موضع گیری در برابر خصم را برای ما روشن کرده است : در آیه 60 سوره انفال سفارش به کسب قدرت در حد توان برای ترساندن دشمن می کند.

,

پیام این عملیات موشکی به تروریست های داعش این بود که بدانند ایران از چه جایگاه و توانی برخوردار است.دیگر پیام این حمله موشکی به حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای تروریست ها بود تا بدانند با ملت ایران نمی توانند شوخی کنند و اگر اقدامی انجام دهند به ویژه آل سعود و صهیونیست ها پاسخ قاطعی خواهند گرفت. این عملیات موشکی برگ تازه ای از اقتدار ایران اسلامی را رو کرد و دل خانواده های شهدای مدافع حرم، ایثارگران و جانبازان و همه مردم ایران را مسرور کرد.

,

این حمله موشکی پاسخی قاطع و کوبنده و در واقع سیلی محکم در جبران حملات تروریستی صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) و همچنین یک اعلان و هشدار به همه تروریستها و حامیان آنها و نیز دشمنان منطقه ایی و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

,

امام خامنه‌ای فرمودند سیلی مهم جمهوری اسلامی ایران به داعش خواهد بود که باید منتظر سیلی به پشتیبانان داعش نیز باشیم.جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل هر تجاوزی ایستادگی می کند و در برابر تهدیدها ساکت نمی نشیند.

,

سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»

,

تمام ملت ایران باسلایق مختلف این سیلی جانانه به تروریستها راتحسین نموده وازاین حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می نمایند وبرای همه جهانیان قدرت بازدارندگی امکانات موشکی جمهوری اسلامی به اثبات رسید ودشمنان جمهوری اسلامی این پیام را  به خوبی دریافت نمودند.

,

مهدی هنردیده

,

 انتهای پیام/

,  انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه