اخبار داغ

فرماندار ویژه زابل:

موافقت ۳۰ دستگاه اجرایی با تصویب منطقه آزاد سیستان/ بازدید سرمایه گذاران خارجی از شمال سیستان وبلوچستان

موافقت ۳۰ دستگاه اجرایی با تصویب منطقه آزاد سیستان/ بازدید سرمایه گذاران خارجی از شمال سیستان وبلوچستان
معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل عنوان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی نظر مثبت خود را برای ایجاد منطقه آزاد در سیستان اعلام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ ناظری در گفت وگو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی نظر مثبت خود را برای ایجاد منطقه آزاد در سیستان اعلام کرده اند بنابراین با توجه به اینکه راه‌اندازی منطقه آزاد موجبات توسعه و آبادانی را به دنبال خواهد داشت باید نمایندگان همانگونه که همیشه یاریگر دولت بوده‌اند، در این زمینه تلاش ویژه ای داشته باشند تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود.

وی افزود: از زمان طرح موضوع منطقه آزاد ویژه سیستان از زمان تا کنون ۱۸ ماه می گذرد و در این رابطه تاکنون مجوزهای لازم از ۳۰ دستگاه گرفته شده تا بتوان از این طریق تصویب منطقه آزاد را تسهیل کرد.

ناظری خاطرنشان کرد: دیدگاه ها همیشه مثبت بوده و در این راستا یک منطقه آزاد نیاز به زیرساخت های فراوان دارد بنابراین تصویب آن در مجلس شورای اسلامی می تواند تحول عظیمی در منطقه ایجاد کند.

وی در ادامه از حضور ۷۱/۱ درصدی مردم شهرستان زابل در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و افزایش چهار درصدی حضور مردم در پای صندوق های رای نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این حضور عشق و علاقه مردم را به نظام و انقلاب نشان می دهد.

ناظری خاطرنشان کرد: شماری از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر زابل اعتراضات خود را ارائه دادند اما هیچ مستندی در این رابطه ارائه نکردند که در نهایت صحت انتخابات این شهر به تایید هیات نظارت و هیات اجرایی رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم خود را متعلق به انقلاب و مسئولین می دانند، برنده واقعی این انتخابات مردم هستند بنابراین امیدواریم مسئولان نیز دین خود را با ارائه خدمات خوب و مطلوب ادا کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل از بازدید سرمایه گذاران چینی، ایتالیایی و کره‌ای از منطقه سیستان خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاران پس از بازدید اشتیاق و تمایل خود را جهت سرمایه گذاری در منطقه در زمینه‌های مختلف از جمله معدن، صنعت و انرژی‌های نو، ایجاد کارخانه کاغذ، سرامیک و لاستیک اعلام کردند.

ناظری افزود: راه اندازی کارخانه و مراکز تولیدی جز با ورود سرمایه گذار امکان پذیر نمی باشد که در این راستا توانسته ایم تاکنون با دعوت از سرمایه گذارانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و کره در زمینه های انرژی های نو، معدن و منگنز به توافق هایی دست یابیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه