اخبار داغ

توسط سپاه فلاورجان انجام شد؛

کشف و ضبط ۱۰ تن برنج بی کیفیت در یک روستای فلاورجان

کشف و ضبط ۱۰ تن برنج بی کیفیت در یک روستای فلاورجان
سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه فلاورجان در علمیاتی، بیش از ۱۰ تُن برنج بی کیفیت و نامرغوب در روستای ریاخون کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پلنا؛ سربازان گمنام امام زمان(عج)در سپاه فلاورجان طی یک عملیات اطلاعاتی یک انبار برنج قاچاق و بی کیفیت که بیش از 10 تن از این کالا در آن احتکار شده بود را در روستای ریاخون کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پلنا,

فرمانده سپاه فلاورجان با اشاره به کشف این انبار در شهرستان فلاورجان گفت: با اقدام به موقع نیروهای بسیج و سربازان گمنام سپاه یک نفر از اعضای این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد

,

به گفته سرهنگ فتحیان، متاسفانه دو نفر از اعضای باند قاچاق برنج پس از اطلاع از حضور نیروهای سپاه و لو رفتن انبار برنج به سرعت متواری شدند.

,

سرهنگ علی فتحیان افزود: برنج های کشف شده در واقع ترکیبی از برنج های مرغوب و نا مرغوب بود که این افراد با مخلوط کردن آنها با نام برنج ایرانی مرغوب به دست مردم می رساندند و با اطلاع مردم از فعالیت های این گروه و تحقیقات سپاه در این زمینه تخلف این افراد محرز شد و پس از هماهنگی های لازم 10 تن برنجی که آماده ورود به بازار بود کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه