اخبار داغ

امام جمعه شهرستان فردیس:

فردیسی ها زکات فطریه خود را به مراکز دارای مجوز پرداخت کنند

فردیسی ها زکات فطریه خود را به مراکز دارای مجوز پرداخت کنند
: نماز متمرکز شهرستان از فلکه دوم تا سوم با حضور حمید طهائی استاندار البرز و مردم متدین فردیس برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس در گفتگو اختصاصی با “فردیسان “در رابطه با برگزاری نماز عید سعید فطر در فردیس، اظهار داشت: نماز عید فطر در بیشتر مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر نمایش وحدت و هم بستگی مردم است، خاطر نشان کرد: در نظر داریم در سال های آینده مساجدی که در یک شهرک قرار دارند و نزدیک به هم هستند یک نماز عید فطر برگزار کنند تا نماد وحدت و یکپارچگی محسوس باشد.

,

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه شهرستان فردیس در روز عید سعید فطر میزبان استاندار البرز خواهد بود بیان داشت: نماز متمرکز شهرستان از فلکه دوم تا سوم با حضور حمید طهائی استاندار البرز و مردم متدین فردیس برگزار خواهد شد.

,

امام جمعه شهرستان فردیس  با بیان اینکه آمار مشخصی از تعداد صندوق های جمع آوری زکات فطریه در دسترس نیست، خاطر نشان کرد: از آحاد مردم که در نماز عید سعید فطر شرکت می کنند تقاضا داریم  زکات فطریه خود را به  مراکز مطمئن تحویل دهند.

,

امام جمعه فردیس دلیل میزان کم فطریه را در سال گذشته وجود صندوق های زکات شهرستان فردیس در شهریار و کرج اعلام کرد و گفت: بر طبق مکاتبات انجام شده، با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر نهاد های ذیربط ساماندهی جمع آوری فطریه تنها در فردیس انجام خواهد شد.

,

وی افزود: با توجه به آخرین نشستی که مبنی بر صندوق های دریافت فطریه غیر مجاز برگزار شد، مقرر شد پیرامون این مبحث رسیدگی های لازم انجام شود و این صندوق ها جمع آوری خواهند شد.

,

امام جمعه شهرستان فردیس در پایان خطاب به شهروندان فردیسی خاطر نشان کرد: توصیه میکنم تمامی مردم زکات فطریه خود را به مراکزی که دارای مجوز هستند تحویل دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه