اخبار داغ

امام جمعه نقده در یادواره شهدای شورای فرماندهی این شهرستان:

زنده ماندن فرهنگ شهادت نتیجه زنده نگهداشتن نام و یاد امام حسین(ع) است

زنده ماندن فرهنگ شهادت نتیجه زنده نگهداشتن نام و یاد امام حسین(ع) است
امام جمعه نقده در مراسم سالروز شهادت شورای فرماندهی نقده در سال ۵۹ که در تپه قالاباشی این شهر برگزار شد، زنده ماندن یاد و نام امام حسین(ع) را باعث پویایی و بالندگی فرهنگ شهادت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،حجت الاسلام حیدری زاد در یادواره شهدای فرماندهی نقده که در جوار شهدای گمنام این در تپه قالاباشی برگزار شد فرهنگ شهادت را موتور محرکه تاریخ تشیع، اسلام و نهضت های آزادی بخش برشمرد که با تأثیر از قیام امام حسین (ع) در کربلا شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

وی زنده ماندن فرهنگ جهاد و شهادت را هدیه و نتیجه زنده نگهداشتن نام امام حسین (ع) دانست و گفت: اینکه رهبری میگویند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست در این اسراری است چرا که بالندگی یک جریان در پویندگی و حرکت آن است و فرهنگ شهادت همین خاصیت و ویژگی را دارد.

,

 

,

حجت الاسلام حیدری زاد با تشریح اقدامات گروه های تکفیری که بدون توجه به مذهب به کشتار مسلمانان می پردازند تصریح کرد: امروز داعشی ها برای اختلاف انداختن بین شیعه و سنی در مسجد الحرام عملیات های انتحاری انجام میدهند و عده ای را به جرم تشیع میکشند.

,

 

,

امام جمعه نقده با ستایش اقدامات شورای فرماندهی نقده در سال ۵۸ که پایه گذار سپاه نقده بودند گفت: رزمندگان نقده نه تنها ضدانقلاب را در این منطقه تار و مار کردند بلکه بعنوان فرماندهان و سرداران بزرگ جنگ دوران دفاع مقدس هم شناخته میشوند چون تربیت شده مکتب علوی و امام حسین (ع) بودند.

,

 

,

در پایان این مراسم حاضران با حضور بر سر مزار سه شهید گمنام با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه