اخبار داغ

معاون وزیر اقتصاد و دارایی در زنجان:

پیشنهاد ۳ درصدی نرخ ارزش افزوده برای طلا در انتظار تصمیم مجلس است/ ۳۰۰ هزار مودی جدید مالیاتی شناسایی شد

پیشنهاد ۳ درصدی نرخ ارزش افزوده برای طلا در انتظار تصمیم مجلس است/ ۳۰۰  هزار مودی جدید مالیاتی شناسایی شد
معاون وزیر اقتصاد و دارایی در زنجان از پیشنهاد جدید ارزش افزوده برای طلا خبرداد و گفت: این پیشنهاد در حال حاضر در اختیار مجلس قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ سید کامل تقوی‌نژاد شنبه شب در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی و تولیدی و صاحبان مشاغل استان زنجان در جمع خبرنگاران از شناسایی 300 هزار مودی جدید مالیاتی در کشور خبرداد و اظهار کرد: از 77 نفر نیز سابقه پرداخت مالیات را نداشتند که در حدود 990 میلیارد تومان اخذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به درآمد‌‌های مالیاتی در سال 95 تصریح کرد: 97 درصد از آنها محقق شد خوشبختانه سال گذشته با فعالیت‌هایی که در سازمان امور مالیاتی به جای افزایش فشار بر مودیان موجود اقدامات لازم برای شناسایی مودیان جدید انجام شد.

,

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به شناسایی 3 هزار و 300 برگه تشخیص از طریق شناسایی صادر شده است افزود: تلاش ما این است که با مودیان موجود و تولید کنندگان مداران کنیم و شرایط اقتصادی موجود را نیز در نظر داریم.

,

وی با بیان اینکه در این جلسه نیز رسیدگی هیئت‌های حل اختلاف به تولید و اشتغال و همچنین به همچنین توجه به ظرفیت‌های موجود استان زنجان مورد بحث قرار گرفت ابراز کرد: دسته بندی مشکلات واحد‌های تولیدی و خدماتی از تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد.

,

تقوی‌نژاد با اشاره به اینکه باید کمیته‌هایی برای حل مشکلات و دسته بندی مسائل مطرح شده در جلسه تشکیل شود افزود: در این جلسه مسائل زیادی مطرح شد و توانستیم مشکلات و نیازمندی‌ها موجود در استان آشنا شویم و ظرفیت‌ها نیز شناسایی شد.

,

وی گفت: قرار است موضوعات مطرح شده به صورت تخصصی در کمیته‌های کاری مورد بررسی شود.

,

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به ارزش افزوده صنف طلا فروشان گفت: در اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده نرخ ارزش افزوده برای کل کالاها 9 درصد در نظر گرفته شده که البته کالاهای خاصی مانند سوخت و دخانیات وضعیت خاصی دارند.

,

وی تصریح کرد: نرخ ارزش افزوده برای طلا 3 درصد پیشنهاد شده و در حال حاضر در اختیار مجلس بوده تا تصمیم‌گیری در مورد آن اتخاذ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه