اخبار داغ

نماینده مردم فریمان در مجلس:

اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل یک پروژه ورزشی در فریمان

اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل یک پروژه ورزشی در فریمان
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان فریمان برای تکمیل پروژه ساخت یک سالن چند منظوره، یک و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی،در گفتگو با خبرفریمان در خصوص برنامه مجلس برای گسترش ورزش اظهارکرد: مجلس در برنامه ششم توسعه یکی از مهم‌ترین اقداماتی را که انجام داد، موضوع در نظر گرفتن درصدی از مالیات ارزش افزوده برای حوزه ورزش و جوانان است که 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به امر ورزش اختصاص‌یافت.




قاضی‌زاده هاشمی افزود: این 27صدم درصد با توجه به اعتبارات امسال، مبلغ هزار و 300 میلیارد تومان در کل کشور است که دولت آن را در آیین‌نامه پیش‌بینی کرده است و برای تکمیل پروژه‌های ورزشی که پیشرفت فیزیکی آن بالای 50درصد است، هزینه خواهدشد.



نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اگر این امر به درستی انجام شود، شاهد پیشرفت و رونق فضاهای ورزشی در کشور خواهیم‌بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان فریمان برای تکمیل پروژه ساخت یک سالن چند منظوره، یک و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده که امیدوارم ساخت و راه‌اندازی این سالن ورزشی موجب توسعه ورزش در شهر قهرمان‌پرور و مستعد فریمان بشود.



وی در خصوص برنامه‌های خود برای گسترش ورزش در فریمان، تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که برای ورزش شهرستان فریمان وجود دارد، رونق حوزه ورزش‌های جمعی و گروهی است که نمونه آن را در مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان شاهد بودیم، لذا حامیان خوبی را برای یک یا دو ورزش مهم شهرستان فراهم خواهیم‌کرد و شخص بنده این موضوع را پیگیری خواهم‌کرد.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه