اخبار داغ

پلدختر شهر بدون طلاق/"رضا و رها" بیشترین فراوانی اسامی در بین پسران و دختران پلدختری دارد

پلدختر شهر بدون طلاق/"رضا و رها" بیشترین فراوانی اسامی در بین پسران و دختران پلدختری دارد
رئیس اداره ثبت احوال پلدختر گفت:در طی دو اول امسال هیچ مورد طلاقی در اداره ثبت احوال شهرستان ثبت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا منصوری رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پلدختر در گفتگو با بیان روز با اشاره به ثبت 220مورد ولادت طی دو ماه اول سال جاری اظهار داشت: از مجموع این ولادت‌ها 123 مورد شهری و مابقی روستای هستند واین تعداد تولد 115 پسر و 105 نوزاد دختر را شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی با بیان اینکه دو ماه اول امسال68مورد وفات ثبت شده است بیان کرد: از این تعداد 34 مورد شهری و به طور مساوی 34 مورد روستایی است که از مجموع فوتی‌ها 46 مرد و 22 زن است.

,

منصوری با تاکید براینکه از اتفاقات جالب و امید بخش ماه های اخیر عدم ثبت طلاق در اداره ثبت واحوال شهرستان بوده عنوان کرد: در دو ماه امسال در شهرستان پلدختر 132 فقره ازدواج صورت گرفته و در این مدت طلاقی ثبت نشده است.

,

رئیس اداره ثبت احوال پلدختر با اشاره به تبعات منفی اجتماعی طلاق در جامعه عنوان کرد:طلاق یکی از مصادیق بارز آسیب های اجتماعی است که نیازمند به برنامه ریزی و تمهیدات لازم است.

,

وی  به تشریح فراوانی نام در پلدختر پرداخت و گفت:در دو ماهه اخیر نام های رضا،حسین،ابوالفضل،محمد مهدی وعلی اصغر در میان پسران و در بین دختران نام های رها،فاطمه،زهرا،ضحا وآوا بیشترین فروانی را دارند.

,

منصوری به فراوانی نام طی دو ماهه اخیر در شهرستان پلدختر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این مدت فراوانی پنج نام اول پسران رضا ، حسین ، ابوالفضل ، محمد مهدی و علی اضعر بوده و در بین دختران بیشترین نام منتخب به ترتیب رها ،فاطمه ، زهرا ، ضحا و آوا بوده است .

,

 وی تاکید کرد: ثبت احوال این شهرستان با بهره گیری از نیروها و امکانات موجود آمادگی ارائه حداکثری خدمات مربوط به این حوزه را دارا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه