اخبار داغ

امام جمعه اردستان:

برخی اظهار نظرها در فضای مجازی بی انصافی است

برخی اظهار نظرها در فضای مجازی بی انصافی است
حجت الاسلام دهشیری افزود: برنامه ریزی هایی که برای جلسه های آینده طراحی می شود باید نشاط بخش و با پیشینه فرهنگی و دینی انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ امام جمعه اردستان شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه ضیافت آسمان در پارک بوستان انقلاب اردستان گفت: آنچه ما را در برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی امیدوار می کند تا برنامه ها پرشورتر اجرا کنیم حضور شما مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حجت الاسلام حسن دهشیری اظهار کرد: امام صادق علیه السلام می فرمایند: مجالسی که دعا و ثنای خداوند در آن گفته شود را دوست دارم و جلسه هایی که در این یک ماه برگزارشد هم از این نعمت ها برخوردار بوده و شما محبوب امام صادق خواهید بود.

,

وی تاکید کرد: چه اشتباه می کردند آنهایی که چنین جلساتی را در ماه رمضان زیر سوال می بردند و می گفتند چرا اجتماع در پارک باید انجام شود و اینجا محل دعا نمی باشد.

,

دهشیری با بیان اینکه هر کجا و در هر موقع خدا را بخوانیم ارزشمند است، تصریح کرد: عده ای اعتراض می کردند پارک جای تفریح است که باید بگوییم مگر اشکال دارد مردم و خانواده ها در کنار تفریحشان ساعاتی را هم با دعا و کارهای فرهنگی سپری بشود.

,

امام جمعه اردستان با اشاره به این موضوع که آیا مگر پارک باید جولانگاه یک عده خاص باشد و مذهبی ها جرات نکنند به پارک وارد شوند خاطرنشان کرد: افتخار کنید که خدا به شما فرصت داده تا یک مجموعه ای با صفا را تشکیل داده اید و سالهای آینده باید این برنامه متنوع تر و گسترده تر انجام شود.

,

وی افزود: برنامه ریزیهایی که برای جلسه های آینده می شود باید نشاط بخش و با سبقه فرهنگی و دینی انجام شود و حضور شما مردم در این مراسمها تعیین کننده بوده و موجب معنوی تر شدن جلسه می شود.

,

حجت الاسلام دهشیری با یادآوری عید فطر گفت: لذت بخش ترین روز برای شما عید فطر است و جشن بزرگ بین المللی مذهبی را به امید خدا انجام خواهید داد.

,

امام جمعه اردستان با این جمله که از خداوند تشکر کنیم که به ما توفیق داد تا یکماه را در جمع موحدان حاضر شده و نسبت به پاک کردن گناهان خود مبادرت کنیم افزود: بعضی ها نسبت به این برنامه در فضای مجازی بی انصافی کردند ولی ما از آنها استقبال کردیم که ما را نسبت به اجرای برنامه مصمم تر کرد.

,

وی تاکید کرد: بعضی ها فقط زبان اعتراضشان به برنامه های مذهبی دراز بوده و این بی انصافی است که در کشور شیعی صدای ترانه در شب های شهادت بلند باشد که ضرورت دارد افراد باید به عنوان ماموران امر به معروف در پارکها حضور داشته و برخوردهای قانونی را انجام دهند.

,

گفتنی است ضمن برپایی ایستگاه سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید بهشتی در پایان برنامه ضیافت آسمانی در پارک بوستان کودکانی که در مسابقات مختلف شرکت کرده بودند جوایزی را دریافت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه