اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی خمین مطرح کرد؛

۱۲۶۰سبد کالا در میان مددجویان بهزیستی توزیع شد/ برپایی ۲۶ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در خمین

۱۲۶۰سبد کالا در میان مددجویان بهزیستی توزیع شد/ برپایی ۲۶ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در خمین
رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: با حمایت یکی از خیرین شهرستان طرح «ضیافت مهر» ۱۲۶۰ سبد کالا برای بهبود وضع تغذیه‌ای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش و کاهش هزینه‌های خانوار بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خانجانی رئیس اداره بهزیستی خمین در گفتگو با خمین نیوز؛ با اشاره به اجرای طرح «ضیافت مهر» در ماه مبارک رمضان گفت: طرح ضیافت هر ساله از سوی اداره بهزیستی با هدف تکریم مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی بیان کرد: با حمایت یکی از خیرین شهرستان طرح «ضیافت مهر» ماه رمضان، ۱۲۶۰ سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه و گوشت برای بهبود وضع تغذیه‌ای خانواده های نیازمند تحت پوشش و کاهش هزینه‌های خانوار بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

,

خانجانی افزود: در ضیافت افطاری نیز امسال بیش از ۹۰۰ نفر از مددجویان توسط خیرین پذیرایی شدند.

,

وی اظهارکرد: در ایام ماه مبارک رمضان با بازدید برخی از مسئولان از مددجویان و خانواده‌های بی بضاعت، مقرر شد برای ساخت یک باب واحد مسکونی ویژه یک خانوار بی سرپناه که در یکی از روستاهای شهرستان در چادر زندگی می‌کرد حمایتی‌هایی صورت بگیرد که به زودی بعد از تهیه زمین توسط خیر ساخته شود.

,

رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: موارد دیگر همانند کمک هزینه معیشت و درمان، کمک به معلول نابینا و کمک به خانواده دارای سه معلول، خانواده دارای معلول جسمی و حرکتی و مبتلا به بیماری سرطان، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، اعطای تسهیلات برای اشتغال و کمک به تهیه برحی از اقلام جهیزیه شناسایی شد که به زودی توسط خیرین این مشکلات مرتفع خواهند شد.

,

خانجانی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی آمادگی جمع آوری فطریه روزه داران را در روز عید فطر که شامل ۲۴ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه سیار در سطح شهرستان است را دارد و علاوه بر فطریه طبق فتاوای مجتهدین، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) اجازه دریافت کفاره و سهم سادات را نیز دارند تا بلافاصله بعد از جمع آوری بین مددجویان و نیازمندان توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه