اخبار داغ

رئیس شورای انجمن اولیاء و مربیان کردکوی خبرداد:

راه اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت در شهرستان کردکوی

راه اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت در شهرستان کردکوی
رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از راه اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ سید داود میرصادقی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه معلمان بزرگترین گروه یاددهندگان هستند، گفت: چون یاد دادن حرفه آنهاست و در این راه به مهارتهایی رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: معلمان باید بدانند تدریس فقط یاد دادن نیست، بلکه یاد گرفتن عمده ترین بخش تدریس است.

,

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه معلمان باید دانش آموزان خود را به مرحله خودآموزی برسانند و فراگیران را با ذوق و عشق و علاقه به دنیای پرشکوه خلاقیت ها و ابتکارها برسانند، اظهار داشت: خلاقیت توانایی عبور از مرز دانسته ها که محدوده ای عادی دارد برای رسیدن به مرز ندانسته هاست.

,

میرصادقی با اذعان بر اینکه لازمه دانستن دانش آموزان خلاق و پویا در امر آموزش و پرورش، دور شدن از روش های سنتی در آموزش و بکارگیری شیوه های باز در امر یاددهی و یادگیری است، تأکید کرد: ظهور خلاقیت که که موهبتی الهی و همگانی است مستلزم ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه دانش آموزان است.

,

, ,

وی افزود: برای گسترش این توانایی باید موانع و عوامل آن را بررسی کرد تا بتوان فرصت های لازم را برای رشد این توانمندی برای همه افراد جامعه فراهم آورد لذا به همین منظور برآن شدیم تا در شورای انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، کانون شکوفایی و خلاقیت را با هدف شناسایی فرصتها و استعدادهای دانش آموزان و جهت دهی مناسب به آن در مسیر تولید فکر مناسب کارآیی و کارآفرینی ایجاد نماییم.

,

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین جلسه شورای انجمن مهندس بابک آشنا بعنوان رئیس کانون شکوفایی و خلاقیت شهرستان کردکوی انتخاب شدند که امیدواریم با توجه به خلاقیت، همت، تلاش و پشتکاری که از ایشان سراغ داریم بتوانیم گامی در جهت شکوفایی و پرورش استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان برداریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه