اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش جرقویه علیا؛

شناساندن اهل بیت(ع) به دانش آموزان اولویت این مجموعه است

شناساندن اهل بیت(ع) به دانش آموزان اولویت این مجموعه است
تیموریان گفت: در حوزه آموزشی با اجرای هر چه بهتر طرح های کشف و پرورش خلاقیت مانند؛ طرح جابر در مقطع ابتدایی و همیاری مثل طرح همیار معلم، می توان برنامه های دقیقی را برای آینده دانش آموزان ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ مدیر جدید اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا در گفتگویی، با اشاره به اهمیت پیشرفت آموزش در کنار پرورش در جامعه گفت: در هر کشوری آموزش و پرورش نقش تعیین کننده در رشد و بالندگی و پیشرفت جامعه دارد و حتی این ارگان می تواند بر سایر نهادهای علمی جامعه و کشور موثر باشد چرا که توسعه با علم و دانش و خردورزی امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

عباس تیموریان در خصوص برنامه های کاری خود در اداره آموزش و پرورش جرقویه، اظهار کرد: همه جانبه و با تمام قوت و قدرت به بحث آموزش، تربیت و پرورش، توسعه و تجهیز هر چه بهترمدارس، احترام به شان منزلت تمام همکاران و تلاش برای هر چه بهتر شدن وضعیت معیشتی آنان، از اولویت های کاری این دوره ریاست بنده است که امیدوارم بتوان به نحو احسن انجام شود.

,

وی با اشاره به نقش نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه ها، اذعان کرد: نظارت و ارزیابی عامل حرکت، پویایی، رشد و توسعه است لذا در این حالت است که نیروهای ارزشمند، قوی و تلاشگر، به کار و تلاش بیشتر تشویق می شوند و سایرین هم با الگوپذیری از آنها و پی بردن به نقاط ضعفشان می توانند به منظور تغییر و اصلاح گام بردارند.

,

 

,

این مسئول با اشاره به برنامه های کاری خود، تاکید کرد: در حوزه آموزشی با اجرای هر چه بهتر طرح های کشف و پرورش خلاقیت مانند؛ طرح جابر در مقطع ابتدایی و همیاری مثل طرح همیار معلم، آموزش های مختلف مهارت های فردی و اجتماعی به دانش آموزان و در حوزه پرورشی براقامه نماز، قرآن آموزی و مباحث مربوط به مهدویت، مهدی باوریو مهدی یاوری، کتاب و کتاب خوانی، شناخت اهل بیت و عشق به انها، مسابقات فرهنگی هنری، نشست های دانش آموزی و کرسی های آزاد اندیشی، تحرک و فعالیت های جسمی و تربیت بدنی، پرسش مهر می توان برنامه های دقیقی را برای آینده دانش آموزان ارائه کرد.

,

تیموریان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم به سوی آینده ای بهتر و جامعه ای موفق حرکت کنیم و شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه