اخبار داغ

بمناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

دیدار رئیس دادگستری و قضات کردکوی با امام جمعه+تصاویر

دیدار رئیس دادگستری و قضات کردکوی با امام جمعه+تصاویر
حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی رئیس دادگستری شهرستان کردکوی به همراه جمعی از قضات بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام موسی شاعری امام جمعه کردکوی در منزل ایشان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی رئیس دادگستری شهرستان کردکوی به همراه جمعی از قضات بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام موسی شاعری امام جمعه کردکوی در منزل ایشان دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

حجت الاسلام موسی شاعری ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از زحمات بسیار خوب ریاست دادگستری و دادستانی و پرسنل و قضات دادگستری شهرستان کردکوی تقدیر کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم در حال تلاش است که خانواده ها را از هم بپاشاند و خصوصأ جوانان را از ما بگیرد و اگر ما در این زمینه کار نکنیم پرونده های دادگستری با توجه به طراحی ها و برنامه ریزی های دشمن بیشتر خواهد شد.

,

امام جمعه امام جعمه کردکوی اظهار داشت: هر کس که در کشتی اهل بیت سوار شود نجات می یابد و ما باید با نیت خالص و حرکت برای خدا و رضایت خداوند گام برداریم.

,

وی در خصوص برنامه ریزی در مسائل فرهنگی و معنوی تأکید کرد: انسان باید با برنامه باشذ اگر برنامه معنویت کم رنگ بشود افکار انسان نیز به نوعی گره می خورد.

,

شاعری با بیان اینکه کار قضاوت کار بسیار مشکلی است، متذکر شد: اما با معنویت باید خود را نگهداری کنیم و در جهت اجرای عدالت با توکل بر خداوند متعال قدم برداریم.

,

تصاویری از این دیدار:

, تصاویری از این دیدار:, تصاویری از این دیدار:,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه