اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان فردیس خبرداد:

استقرار ۵۰ پایگاه صندوق جمع آوری فطریه در شهرستان فردیس/ با متخلفین برخورد می شود

استقرار ۵۰ پایگاه صندوق جمع آوری فطریه در شهرستان فردیس/ با متخلفین برخورد می شود
مهر علی کلهر مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: ۵۰ پایگاه جمع آوری فطریه روز عید سعید فطر و روز پس از آن در شهرستان فردیس مستقر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهر علی کلهر مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس در گفتگو با پایگاه خبریفردیسان در خصوص جمع آوری زکات فطریه گفت: ۵۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه روز عید سعید فطر و  روز پس از آن در شهرستان فردیس مستقر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی افزود: این پایگاه ها متشکل از کمیته امداد، بهزیستی، موسسات خیریه ای دارای مجوز فعالیت از شورای زکات شهرستان و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد می باشند.

,

این مقام مسئول در ادامه از هماهنگی صورت گرفته به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد از جمع آوری زکات فطریه در شهرستان خبرداد و اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی فقط کسانی که دارای مجوز فعالیت از کمیته امداد باشند اجازه فعالیت در این روز را خواهند داشت .

,

وی هم چنین تصریح کرد: تمامی افراد متصدی صندوق ها دارای حکم ماموریت می باشند و بر روی صندوق های یک بنر همراه با کد نصب شده است تا قابل شناسایی و پیگیری باشد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت برخی موسسات و افراد غیرمجاز در روز عید سعید فطر توصیه می شود مردم شریف شهرستان فردیس فطریه خود را فقط به کسانی که دارای مجوز فعالیت باشند ارائه دهند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را به نماینده کمیته امداد یا نیروی انتظامی مستقر در محل برگزاری نماز اعلام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه