اخبار داغ

مداح و ذاکر اهل بیت(ع):

سبک زندگی اسلامی را می توان در نهج البلاغه یافت

سبک زندگی اسلامی را می توان در نهج البلاغه یافت
حسینی در خصوص بهره گیری از نهج البلاغه عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی و سیاست اخلاقی، رفتاری، اجتماعی و اقتصادی را می توانیم در دل کلام امیرالمومنین علی(ع) مشاهده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ سیدروح الله حسینی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در خصوص فضائل و زیبایی های ماه مبارک رمضان گفت: خوشا به سعادت کسانی که از رمضان، پاک از تمامی گناهان و رذایل اخلاقی خارج می شوند و خوشا بحال کسانی که حال خوش ماه رمضان را حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

وی گفت: استادان اخلاق می گویند اگر ما بخواهیم به جایی برسیم، حتی اگر شده باید در سحر یک دقیقه هم بلند شویم و بگوییم خدا را دوست داریم، همین کفایت می کند.

,

این مداح اهل بیت(ع) به مسئله خودسازی اشاره کرد و گفت: اعتقاد من بر این است که اگر ما بتوانیم خودسازی کنیم، می توانیم تاثیر زیادی بر روی مستمع بگذاریم.

,

وی گفت: من اگر اهل دو رکعت نماز شب یا اهل نمار اول وقت باشم و خیلی از موارد دیگر را در کنار آن رعایت کنم، مطمئن باشید جلسه منتاثیر گذار خواهد شد.

,

این فعال فرهنگی در خصوص بهره گیری از نهج البلاغه عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی و سیاست اخلاقی، رفتاری، اجتماعی و اقتصادی را می توانیم از دل نهج البلاغه حضرت امیر المومنین علی(ع) پیدا کنیم.

,

حسینی اظهار کرد: در پایان ماه دوستی و مهمانی خدا، برای خودم و همه عزیزان آرزوی دوستی بیشتر و روزافزون را با نهج البلاغه و معارف حضرت علی(ع) از خداوند خواهانم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه