اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

خداوند خود جزای روزه را ضمانت کرده است

خداوند خود جزای روزه را ضمانت کرده است
ماه مبارک رمضان، ماهی است که لحظات آن سراسر نور، افطار آن فرح بخش و اوقات نورانی سحر های آن سرشار از عطر و یاد خدای متعال و بندگی او است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛استاد حوزه و دانشگاه، در واپسین ساعت های ماه مبارک رمضان با اشاره به شب های گذشته در این ماه عزیز، جایگاه عبادات در فروعات دینی، بویژه روزه داری در ماه مبارک رمضان را مهم و دارای روحانیت و معنویت خاصی دانست و عنوان کرد: در فروعات دینی ما، عبادات از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و در میان عبادت ها، روزه، روحانیت و معنویت خاصی دارد تا جایی که خداوند متعال روزه را از خود می داند و جزای روزه را هم خود ضمانت می فرماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

حجت الاسلام جمال عباسی گفت: از طرفی در میان 12 ماه سال، ماه مبارک رمضان مکرر در فرمایش های معصومین (ع) مورد تمجید و تکریم قرار گرفته و استفاده از لحظه به لحظه آن مورد تاکید قرار گرفته است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه ماه رمضان را ماه عبادت و بندگی خدا دانست و اذعان کرد: ماه مبارک رمضان، ماهی است که لحظه لحظه آن سراسر نور، افطار آن فرح بخش و اوقات نورانی سحر های آن سرشار از عطر و یاد خدای متعال و بندگی او است.

,

عباسی به امتیازهای منحصر به فرد ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: البته این ماه امتیاز ویژه دیگری نیز دارد که  می توان گفت منحصر به فرد است و آن هم شبهای سرنوشت ساز قدر هستند که مقدرات یک سال بندگان خدای متعال رقم می خورد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص ارتباط با قلب عالم هستی امام عصر(عج) مطرح کرد: چرا زندگی های ما از مهدی باوری و ارتباط با امام عصر، فاصله گرفته است و امام در حاشیه زندگی ما قرار داده شده است، چرا روزها و ماه ها می گذرد و گاهی کوچکترین یادی از حضرت مهدی(عج) نمی شود.

,

وی اظهار کرد: ما باید باور کنیم و به قلب خود وارد کنیم که حضرت مهدی(عج) زنده و اعمال و رفتار ما را ملاحظه می کنند.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه