اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

مطالبه مردم برخورد قاطعانه با سند ۲۰۳۰ است

مطالبه مردم برخورد قاطعانه با سند ۲۰۳۰ است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: لغو صریح سند ۲۰۳۰ برای برخی از کسانی که برای اجرایی کردن آن در کشور تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، قابل هضم نبوده و مشکل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو خبر در ارتباط با لزوم اعلام صریح لغو سند ۲۰۳۰ از طرف مسئولان مربوطه بیان داشت: این سند مضرات بسیار زیادی برای استقلال کشور دارد و ظرفیت و اقتدار علمی و آموزشی کشور را تهدید و به تسلط فرهنگ بیگانگان و کشورهای غربی در کشور کمک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو خبر,

وی افزود: این سند در واقع یک ورق از اوراقی است که این چنین به صورت غیرعلنی در حال شکل گرفتن هستند. اسنادی نظیر ۲۰۳۰ نیز در آینده وارد کشور می‌شوند که با برخورد قاطع با این سند، می‌توانیم جلوی حرکات دیگر این چنینی در آینده را بگیریم.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه نباید از کنار این مسئله به راحتی عبور کرد ابراز داشت: این سند باید با قاطعیت محکوم و از دستور کار خارج شود و این امر باید به صورت صریح و رسمی صورت بگیرد.

,

سروری در ادامه به انتقاد مخفیانه برخی از مسئولان در ارتباط با سند ۲۰۳۰ پرداخت و عنوان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که اقداماتی جدی در زمینه اجرای سند توسعه پایدار شکل گرفته بوده و وزارتخانه‌های بسیاری درگیر این موضوع بوده‌اند.

,

وی لغو اجرای این سند را به ضرر برخی از مسئولان دانست و تصریح کرد: لغو صریح سند ۲۰۳۰ برای برخی از کسانی که برای اجرایی کردن آن در کشور تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، قابل هضم نبوده و مشکل است. مقاومت‌های این افراد در برابر لغو ۲۰۳۰ نیز امری طبیعی است.

,

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در بخش پایانی اظهاراتش تأکید کرد: مسئولان،‌ دلسوزان و سایر قوا برخوردی جدی داشته باشند چرا که جای هیچ غفلتی نیست. مقام معظم رهبری هم به صورت روشن و صریح در ارتباط با این سند اظهار نظر کرده‌اند و بنابراین هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست.

,

سروری در پایان خطاب به مسئولان صاحب نظر در این باره خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مردم از مسئولان دستگاه‌های دولتی این است که در زمینه سند ۲۰۳۰ خیلی قاطعانه و هوشمندانه عمل کنند و اجازه ندهند که طرح اجرای این سند بعد از مدتی دوباره احیا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه