اخبار داغ

توزیع 300 سبد کالا به خانوار نیازمند و مددجوی شهرستان کوثر

توزیع 300 سبد کالا به خانوار نیازمند و مددجوی شهرستان کوثر
با مشارکت فرمانداری، سپاه کوثر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری این شهرستان 300 سبد کالا به خانوار نیازمند و مددجوی شهرستان کوثر در سطح شهر و روستا توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، در آستانه عید فطر و در قالب طرح افطاریه با مشارکت فرمانداری، سپاه کوثر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری این شهرستان 300 سبد کالا به خانوار نیازمند و مددجوی بخش فیروز، مرکزی، منطقه 1 و 2 شهری گیوی توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

کالاهای در نظر گرفته شده شامل گوشت، روغن، برنج، خرما، حبوبات و سایر کالاهای مصرفی ماه مبارک رمضان است که بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

,

سید غلامرضا مظلومی، رئیس کمته امداد امام خمینی(ره) کوثر با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار ارگان ها و نهاد های حمایتی، خیرین نیکوکار کوثری همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم ما را در تهیه مایحتاج موردنیاز خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر اظهار کرد: دیدار و دلجویی از خانواده های نیازمند به ویژه بیماران زمین گیر توسط مسئولان و خیران و همچنی اجرای طرح مفتاح الجنه، از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه مبارک رمضان انجام می گیرد.

,

وی گفت: از خیران و نیکوکاران تقاضا داریم که مساعدت های خود را به صندوق های استقرار یافته در مراسم عید فطر و یا مراکز نیکوکاری که تحت نظر کمیته امداد کوثر هستند، انجام دهند.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه