اخبار داغ

مدیرمرکز امور رسیدگی به مساجد خراسان رضوی:

پایه انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت

پایه انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت
مدیرمرکز امور رسیدگی به مساجد استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه‌ای دینی- مذهبی دارد و پایه اصلی آن در ابتدا در مساجد شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین حائری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران ریشه‌ای دینی- مذهبی دارد که پایه اصلی آن در ابتدا در مساجد شکل گرفته و تا امروز نیز به درختی تنومند در جهان اسلام تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان این موضوع که تبیین اندیشه‌های اسلام در مساجد و در محافل مذهبی شکل گرفته است، اضافه کرد: یکی از کارهایی که امام راحل(ره) در ابتدای انقلاب انجام دادند، پیوند مسجد با انقلاب بود.

,

 

,

مدیرمرکز امور رسیدگی به مساجد خراسان رضوی با اشاره به نقش فعال مساجد در دوران پیروزی انقلاب، گفت: مساجد در دوران انقلاب نقش فعالی را ایفا کردند و یکی از فعال‌ترین مکان‌ها در کنار مراکز دانشگاهی و علمی درتبین اندیشه امام و انقلاب بودند.

,

 

,

حجت‌الاسلام حائری در ادامه ابراز داشت: جامعه ما به دلیل اعتقادات مذهبی و پیوند قوی که با مسجد داشت، توانست ارتباط خوبی با دانشگاه برقرار کند، مساجد نقش مهمی در انتقال پیام‌ها واندیشه‌های امام در دوران انقلاب داشت.

,

 

,

وی با اشاره به بحث جنگ نرم و نقش بسیج در مساجد گفت: امروز بسیج بعنوان خاکریز بتنی مساجد در مقابل هجمه‌های جنگ نرم دشمن قراردارد و بیشتر کسانی که درچند سال اخیر در مساجد فعال و درگیر در بحث فضای مجازی و مقابله با هجمه های دشمن بوده‌اند جوانان حزب الهی و بسیجی اند که شبانه روز در این عرصه فعال و پویا مشغول کارهستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه