اخبار داغ

جزئیات اقامه نماز عید فطر در شهرستان طرقبه- شاندیز اعلام شد

جزئیات اقامه نماز عید فطر در شهرستان طرقبه- شاندیز اعلام شد
نماز عید فطر شهر طرقبه به امامت امام جمعه طرقبه در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) طرقبه و همچنین در شاندیز در مصلی این شهر فردا برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه طرقبه در گفتگو با طرقبه‌نیوز،اظهار کرد: نماز عید فطر شهر طرقبه به امامت امام جمعه طرقبه در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) طرقبه فردا ساعت 6:30 صبح برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه سرویس ایاب و ذهاب برای نمازگزاران از محل مسجد جامع طرقبه آماده است، گفت: اقامه نماز عید فطر در روستاهای اطراف مانند حصار، طرقدر و سایر نقاط به صورت مستقل انجام می گیرد؛ اما برای مساجد شهر طرقبه اجتماع در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) در جاده کمربندی خواهد بود.

,

 

,

مسئول ستاد نماز جمعه طرقبه افزود: خیریه های علی با ابی طالب(ع)، حمزه سید الشهدا، آبشار عاطفه ها و کمیته امداد اولویت برپایی صندوق جهت دریافت فطریه هستند و از پذیرش هرنوع خیریه و مرکز دیگری معذور هستیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه صندوق ها در محل پایگاه های داخل شهر و پایگاه های اقامه نماز عید فطر مستقر هستند، گفت: به علت محدودیت فضا، اولویت با خیریه های داخل شهر است که عواید آن مستقیما به مستضعفان داخل شهر ارائه می شود.

,

 

,

گفتنی است نماز عید فطر در شاندیز هم رأس ساعت هفت در مصلی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام بهمنی امام جمعه شاندیز برگزار خواهد شد.

,

 

,

برای تسهیل رفت و آمد مردم روستاها سرویس ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

,

 

,

صندوق فطریه از جانب نهادهای حمایتی تا ساعت 19 همان روز جهت دریافت فطریه و کفاره ادامه فعالیت دارند.

,

 

,

برای استقرار دیگر صندوق های دریافت فطریه در طرقبه شاندیز، اخذ مجوز از ستاد نمازجمعه بخش های طرقبه و شاندیز الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه