اخبار داغ

دستور جدید فرمانداری هیرمند به دهیاری ها:

۶۰ تا ممبر وارد کانالم کنید/دهیاری ها در لیست جدید تحریم

۶۰ تا ممبر وارد کانالم کنید/دهیاری ها  در لیست جدید تحریم
این روزها فرماندار هیرمند در حالی در جستجوی ممبر در روستاها می گردد که برخی از دهیاری ها به او گفته اند جوانان روستا خیلی وقت است که جهت کار به شهرهای دیگر کشور مهاجرت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛  شنیده می شود در ادامه پیگیری جدی فرمانداری شهرستان هیرمند در خصوص راه انداری کانال تلگرامی خود به کلیه  دهیاری ها دستور داده است تا تبلیغات گستردهای پیرامون کانال تلگرامی فرمانداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

همچنین گفته می شود که دهیاری ها موظف هستند از هر روستا تعداد ۶۰ نفر را به فرمانداری معرفی کنند تا شماره آنها را وارد کانال تلگرامی خود کند.

,

این روزها مدیران ارشد شهرستان هیرمند در حالی در جستجوی ممبر در روستاها می گردد که برخی از دهیاری ها به او گفته اند جوانان روستا خیلی وقت است که  جهت کار به شهرهای دیگر کشور مهاجرت کرده اند و پیرمردهای روستا نیر سواد آنچنانی در خصوص فضای مجازی را ندارند.

,

این کانال تلگرامی که پس از تحریم سایت مردمی ندای هیرمند راه اندازی شده است پیشتر برای خرید ممبر قلابی و فیک اقدام کرده بود که آمار خود را  بالا ببرد.

,

علی ای حال  باید دانست که نمی توان محبوبیت را با پول به دست آورد و اینکه چطور ممکن است پس از چهار سال اداره شهرستان اکنون به یاد جوانان محروم هیرمند افتاده باشند؛ جوانانی که سالهاست جهت کار در مزارع به استان های یزد و رفسنجان مهاجرت کرده اند اکنون فرمانداری هیرمند جهت بالا بردن آمار کانال تلگرامی خود محتاج آنان شده است.

,

با این حال در دستوات جدید فرمانداری شنیده می شود که دهیاری ها هم علاوه بر مدیران دستگاه های اجرایی در لیست تحریم مصاحبه با ندای هیرمند قرار گرفته اند تا پروژه تحریم سایت خبری ندای هیرمند تکمیل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه