اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی خمین خبر داد:

اجرای طرح کارزار رسانه‌ای به منظور پیشگیری ازمصرف ماده مخدر گل

اجرای طرح کارزار رسانه‌ای به منظور پیشگیری ازمصرف ماده مخدر گل
رئیس اداره بهزیستی خمین از برگزاری طرح کارزار رسانه‌ای به منظور پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل در هفته مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خانجانی رئیس اداره بهزیستی خمین در گفتگو با خمین نیوز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر که از پنجم تا دوازدهم تیرماه نامگذاری شده است، طرح پیشگیری از مصرف ماده مخدر گل به مدت  ۱۰ روز کار رسانه‌ای در فضای مجازی، اینترنت، نشریات، اماکن عمومی، محل‌ها و مکان‌های پرتردد، مدارس دارای کلاس‌های اوقات فراغت و کارگاه‌ها انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی بیان کرد: هدف از این طرح کارزار رسانه‌ای و کمپین، پیشگیری اولیه به معنی آگاهی بخشی، حساس سازی و اطلاع رسانی، به ویژه  برای نوجوانان دختر و پسر است که در معرض خطر هستند.

,

خانجانی ادامه داد: اولین کمپین در کشور در ارتباط با مواد مخدر در سال ۱۳۹۳ که موضوع آن شیشه بود ایجاد شد و موفقیت‌هایی را هم بدست آورد که این امر موجب شد کمپین و کارزار مبارزه با مواد مخدر گل نیز توسط بهزیستی انجام شود.

,

وی با اشاره به مضرات مصرف ماده مخدر گل گفت: مصرف گل ده‌ها برابر خطرناک‌تر از مواد مخدر دیگر است و به دلیل ارزان بودن پرمصرف ترین ماده مخدری است که در کشور به صورت غیر رسمی مصرف می‌شود، که بر این اساس، ایجاد کمپین در فضای مجازی به معنای بارش فکری و کارزار رسانه ای گل، روشی برای پیشگیری از مصرف این ماده مخدر است.

,

رئیس اداره بهزیستی خمین تصریح کرد: کمپین‌ها باید در کوتاه مدت هجمه بالای اطلاعاتی را راجع به دغدغه ها و آسیب ها به جامعه انتقال دهند.

,

وی برپایی نمایشگاه با همکاری گروه انجمن معتادین گمنام(NA) و کنگره ۶۰ و مرکز DIc در میدان مدرس و برگزاری ۶ کارگاه آموزشی با موضوع ارتقای سلامت روان و مهارت های زندگی و همچنین دو همایش با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توزیع بروشور و تراکت های آموزشی را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه