اخبار داغ

ادغام بانک مهر اقتصاد کذب محض است/مشتریان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

ادغام بانک مهر اقتصاد کذب محض است/مشتریان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند
براساس اعلام مسئولان بانک مهر اقتصاد این بانک همچنان فعال و بدون هیچ گونه مشکلی با تمام قوا به کار خود ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار ،بدنبال شایعه ادغام بانک مهر اقتصاد با موسسات کوثر و ثامن ،برخی از مشتریان این بانک برای دریافت سپرده خود به بانک مراجعه کردند که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ادغام این بانک را تکذیب کرد و تمامی اخبار منتشر شده در این مورد را فاقد اعتبار دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ,

بر همین اساس "محرم بنیادی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری با حضور در بانک مهر اقتصاد اصلاندوز در خصوص شایعه ادغام بانک مهر اقتصاد در محافل و فضاهای مجازی در جمع مشتریان این بانک  گفت:متاسفانه مدتی است شاهد شایعاتی در فضای مجازی علیه سیستم بانک مهر اقتصاد هستیم که باعث بی‌اعتمادی مردم به سیستم بانکی شده و این بانک را درگیر پاسخگویی به این شایعات کرده که در این زمینه موارد مطرح‌شده درباره ادغام بانک مهر اقتصاد کاملا رد و این مساله تکذیب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه این بانک همچنان فعال و بدون هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه می دهد افزود:برخی از افراد مغرضانه و یا اینکه از طریق فضای مجازی شایعاتی را منتشر می کنند که نباید به این شایعات اهمیت دهیم.

,

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اینکه بانک مرکزی هم صراحتا اعلام کرد مواردی که در رابطه با بانک مهر اقتصاد در فضای مجازی نشر و گسترش یافته کذب محض است افزود:بانک مهر اقتصاد حرکتی که طی کرده پشتوانه اش بانک ملی است اگر مشکلی گریبانگیر این بانک شود از بانک ملی کمک می گیرد.

,

بنیادی از مشتریان این بانک خواست به شایعات توجه نکنند احتمالا دشمنان نظام به این موضوع دامن می زنند اگر مشکلی باشد طبق مقررات از طرف بانک اعلام می شود.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری نیز در جمع مشتریان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد بانک رسمی و دارای مجوز و به سیستم های مختلف بانکی مجهز است افزود:این بانک طبق روال قبلی و بیش از پیش به کارهایش ادامه می دهد.

,

امامعلی قایدی رییس سابق بانک مهر اقتصاد شعبه اصلاندوز و یکی از کارکنان این بانک با بیان اینکه در حال حاضر بانک مهر اقتصاد از نظر نقدینگی در بهترین شرایط در شبکه بانکی قرار دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در هیچ زمینه‌ای نیست گفت:بانک مهر اقتصاد چندین سال است که در شهر اصلاندوز فعالیت و پشتوانه بسیار قوی دارد.

,

وی گفت:در استان تنها 3 شهر اصلاندوز،پارس آباد و خلخال درگیر این مسایل و شایعات هستند و سایر شعب در شهرهای دیگر با وضعیت عادی به کار خود ادامه می‌دهند.

,

قدیر راستگو رییس شعبه بازار پارس آباد نیز گفت:با توجه به اینکه از سوی بانک مرکزی در شبکه های یک و دو سیما و سایتهای خبری هم اعلام شد که موضوع ادغام بانک مهر اقتصاد صحت ندارد از مشتریان و مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند.

,

وی افزود:این اطمینان را به سپرده گذاران می دهیم که این بانک فاقد مشکل بوده و از ثبات و سلامت مالی برخوردار است.

, وی , افزود:این اطمینان را به سپرده گذاران می دهیم که این بانک فاقد مشکل بوده و از ثبات و سلامت مالی برخوردار است.,

این درحالی است که دکتر فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما  با تشریح شرایط بوجود آمده برای بانک مهر اقتصاد این وضعیت را فقط بر اساس شایعات منتشر شده در فضای دانست و اظهار کرد: خیال مشتریان و سپرده گذاران بانک مهر اقتصاد راحت باشد همه حق و حقوقتان محفوظ است نباید نگران باشید چرا که یکی از وظایف بانک مرکزی صیانت از بانک ها و موسسات مالی است.

, این درحالی است که دکتر فرشاد حیدری معاون, نظارتی بانک مرکزی در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما  با تشریح شرایط بوجود آمده برای بانک مهر اقتصاد این وضعیت را فقط بر اساس شایعات منتشر شده در فضای, دانست و اظهار کرد: خیال مشتریان و سپرده گذاران بانک مهر اقتصاد راحت باشد همه حق و حقوقتان محفوظ است نباید نگران باشید چرا که یکی از وظایف بانک مرکزی , صیانت از بانک ها و موسسات مالی است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه