اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آماده شدن 347 کلاس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در قزوین

آماده شدن 347 کلاس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در قزوین
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از آماده شدن 347 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با  صبح قزوین با اشاره به آغاز اسکان موقت فرهنگیان اظهار کرد: در اسکان موقت فرهنگیان در فصل تابستان سال جاری، 347 کلاس آماده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: از تعداد کل کلاس‌ها، 60 کلاس ویژه، 182 کلاس نوع الف و 105 کلاس نوع ب می‌باشد و 164 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری 16 پایگاه اسکان شامل 14 پایگاه در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان و 2 مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در قزوین آماده شده است که آماده پذیرش میهمانان و گردشگران هستند. 

قاسمی تصریح کرد: ۲ مرکز اسکان به نام‌های مدرسه حاجی بهرامی در ناحیه دو قزوین و مدرسه جانزاده در ناحیه یک قزوین برای اسکان اینترنتی آماده شده است که رزرو اسکان در آنها از طریق اینترنت به آدرس http://eskan.medu.ir قابل دسترسی است. 

وی اضافه کرد: اسکان فرهنگیان از 25 خرداد ماه آغاز شده است و تا 15 شهریور ماه به طول می‌انجامد. 

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به گذشته روند خوبی را در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقاء ببخشیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه