اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد:

ایران‌زمین قهرمان جام رمضان والیبال خلیل‌آباد شد

ایران‌زمین قهرمان جام رمضان والیبال خلیل‌آباد شد
رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد گفت: مسابقات والیبال جام رمضان خلیل‌آباد در حوزه آقایان با قهرمانی تیم بانک ایران‌زمین به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: رقابت‌های والیبال جام رمضان شهرستان خلیل‌آباد از ابتدای ماه رمضان با شرکت 9 تیم در بخش آقایان کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه در این مسابقات تیم‌های انقلاب، ایران‌زمین، نصرآباد، ایساکو، ابراهیم‌آباد،  کندر، بزنجرد، تکمار و کاریزک حضور داشتند، خاطرنشان کرد: والیبال جام رمضان در بخش آقایان با انجام 35 بازی به‌صورت دوره‌ای به کار خود پایان داد.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم‌های بانک ایران‌زمین، انقلاب و کندر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

وی از استقبال بی‌نظیر ورزشکاران و ورزش دوستان از مسابقات والیبال خبر داد و تصریح کرد:  مسابقات جام رمضان والیبال بعد از مدت‌ها به‌صورت رسمی و بانظم خاصی برگزار شد که با استقبال باشکوه ورزشکاران و ورزش دوستان همراه بود.

,

 

,

قربانی بابیان اینکه این استقبال بی‌نظیر، همبستگی خوبی در ورزش ایجاد کرد که قطعاً برکاتی را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: حاشیه‌سازی‌های زیادی پیرامون ورزش ایجادشده بود که برگزاری باشکوه مسابقات جام رمضان نشان داد که باید به اصل ورزش بپردازیم و تنها با همبستگی است که می‌توان در این حوزه پیشرفت را رقم زد.

,

 

,

وی همچنین تأکید کرد: برگزاری منظم و باشکوه مسابقات این نوید را می‌دهد که والیبال به سمت و سویی حرکت می‌کند که حداقل یک لیگ در سطح شهرستان برگزار شود همچنین یک تیم منسجم و مقتدر و علمی از شهرستان خلیل‌آباد را برای حضور در مسابقات والیبال استان آماده کنیم.

,

 

,

این مقام مسئول بابیان اینکه کف‌پوش سالن شهید یاقوتی محل برگزاری مسابقات والیبال بااعتباری بالغ‌بر 700 میلیون ریال تا پایان تابستان تعویض می‌شود، عنوان کرد: با توجه به استقبال ورزش‌کاران و ورزش دوستان از مسابقات ورزشی در جهت ارتقاء تجهیزات و امکانات ورزشی حداکثر تلاش خود را انجام خواهیم داد.

,

 

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه متأسفانه درگذشته در حق اماکن ورزشی اجحاف شده است، خاطرنشان کرد: تا جایی که در توان داشته باشیم تجهیزات تخصصی هر رشته را فراهم خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه