اخبار داغ

بازیکن جدید پرسپولیس با فولاد قرارداد دارد

بازیکن جدید پرسپولیس با فولاد قرارداد دارد
واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت بازیکن جدید باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان؛ براساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان، شاهین عباسیان با توجه به عدم اتمام مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، پیوستنش به هر تیم دیگر خلاف مقررات است.

براین اساس بازیکن نامبرده که در سال گذشته غیبت‌های زیادی داشته است، همچنان یک سال از مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش‌های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت همگی به سازمان لیگ ارسال شده و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجدداً ارسال می‌شود.

براساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولاد، شاهین عباسیان تا یک فصل دیگر بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولاد خوزستان مسئول است، چراکه فصل گذشته را کامل غیبت کرده بود.

در توضیحات واحد حقوقی باشگاه فولاد همچنین آمده است: این بازیکن در اواسط فصل گذشته نیز با مراجعه به باشگاه مانند یک بازیکن آزاد رفتار کرد و علیرغم داشتن قرارداد مالى درخواست مبلغ بالایى کرد که به ایشان ابلاغ شد شما بازیکن باشگاه هستید و تا الان غیبت کردید، اما این بازیکن بازهم اقدام به غیبت کرد که کلیه گزارشات غیبت به سازمان لیگ ارسال شده است.

بازیکن نامبرده در طول فصل گذشته با توجه به اعلام نیاز تیم ملی جوانان، کمتر فرصت حضور در اردوی تیم فولاد را یافت و مسئولان باشگاه نیز به احترام پیراهن مقدس تیم ملی هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند، اما با توجه به عدم حضور عباسیان در تمرینات فولاد به ناچار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال نیز انجام داده‌اند.

گفتنی است؛ شاهین عباسیان فوتبال خود را از آکادمی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد و سابقه عضویت در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید فولاد خوزستان را دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه