اخبار داغ

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی:

مساجد باید پاسخگوی نیازهای دینی و اجتماعی جوانان و نوجوانان باشند

مساجد باید پاسخگوی نیازهای دینی و اجتماعی جوانان و نوجوانان باشند
مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که مساجد باید پاسخگوی نیازهای دینی و اجتماعی جوانان و نوجوانان باشند، گفت: متولیان مساجد باید سیاست‌های خود را به عده‌ای محدود اختصاص ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: از گذشته تا امروز مسجد نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جهان اسلام و در کلیه ابعاد زندگی مسلمان داشته است و این پیوند روز به روز در حال مستحکم تر شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: باید مساجد از حالت صرف قرآن و نماز خواندن خارج و جای خود را به مکانی برای تدبر، اندیشه و فضای کسب علم برای جوانان و نوجوانان شود.

,

 

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در رابطه با بعد فرهنگی مساجد در جامعه گفت: یکی از ابعاد فرهنگی مساجد آشنایی افراد با قرآن و اهل بیت است که باید این فرهنگ در بین اعضای جامعه بارور شود، در افکار خانواده ها اینگونه باید جا بیافتد که مسجد مرکز تعلیم و تربیت اسلامی برای فرزندان آنان است.

,

 

,

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه ابراز داشت: باید مساجد را طوری مدیریت کنیم که مکانی برای تربیت نسل‌های آینده کشور و مکانی جذاب برای کودکان و جوانان باشد.

,

 

,

وی با تاکید بر این نکته که مساجد باید پاسخگوی نیازهای دینی و اجتماعی جوانان و نوجوانان باشند، تصریح کرد: متولیان مساجد باید سیاست‌های خود را به عده‌ای محدود اختصاص ندهند، بلکه باید به یک کودک که وارد مسجد می‌شود تا یک جوان که در صف نماز می‌ایستد پاسخگو باشد.

,

 

,

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با اشاره به فرهنگ بسیج در مساجد، افزود: ما باید از ظرفیت بسیج برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر بهره گیریم، امروز بسیج در مساجد در تمام زمینه های علمی، آموزشی و فرهنگی فعال است.

,

 

,

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس 90 درصد اعزام‌ها به جبهه از طریق مساجد صورت گرفته است، مردم باید الگوی سبگ زندگی خودشان را الگویی اسلامی قرار دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه