اخبار داغ

تیم والیبال کشاورز میامی قهرمان جام رمضان شاهرود شد+تصاویر

تیم والیبال کشاورز میامی قهرمان جام رمضان شاهرود شد+تصاویر
تیم والیبال کشاورز شهرستان میامی در لیگ دو جام رمضان شهرستان شاهرود به مقام قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته فینال لیگ دسته دو جام رمضان شهرستان شاهرود با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی و شهردار شاهرود در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس هیئت والیبال شهرستان میامی در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار میامی جوان گفت: این مسابقات در دو بخش روستایی(لیگ دسته دو) و دستجات آزاد(لیگ دسته یک) با شرکت ۱۸ تیم در ۴ گروه به رقابت پرداختند.

, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

رضا اصغریان افزود:  در این دوره از رقابت ها از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کرده  و در مرحله بعد به شکل ضربدری بازی ادامه یافت که بازنده برای رده بندی و برنده به مرحله فینال راه یافت.

,

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها تیم کشاورز میامی در لیگ دسته دو حضور داشت، گفت: این تیم توانست با اقتدار وبدون ایکه حتی یک ست به رقیبان خود واگذار کند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد.

,

اصغری با بیان اینکه  فینال این دوره از رقابت ها بین دو تیم کشاورز میامی ولبنیات کوهپایه برگزار شد، بیان داشت: تیم کشاورز توانست با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد که این مسابقه در ست اول با نتیجه 25 بر 23، ست دوم با نتیجه 26 بر 24 و ست آخر با نتیجه 25 بر 23 به پایان رسید.

,

وی با اشاره به اینکه تیم کلاته خیج به مقام سومی لیگ دسته دو رسید، افزود: در لیگ دسته یک لبنیات کوهپایه با نتیجه 3بر 2 توانست سیمان شاهرود را از پیش رو بردارد و به قهرمانی برسد.

,

به گزارش میامی جوان، امسال در بخش دستجات آزاد به تیم ها اجازه داده شد از بازیکنان غیر بومی استفاده کنند و هر تیم مجاز بود از سه بازیکن استفاده کند به این صورت که تا قبل از مرحله فینال از دو بازیکن و در مرحله فینال از هر سه بازیکن می توانستند استفاده کنند.

, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه