اخبار داغ

چرایی منفور بودن بنی صدر؛

خائنی که ایرانیان نامش را هم توهین می دانند/ افکار عمومی تحمل تکرار بنی صدرها را ندارد

خائنی که ایرانیان نامش را هم توهین می دانند/ افکار عمومی تحمل تکرار بنی صدرها را ندارد
واکنش ها به شعار عده ای محدود در حاشیه راهپیمایی روز قدس نشان داد که بنی صدر هنوز هم به دلیل اقدامات خود نزد ایرانیان منفور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در تاریخ ایران سیاست مدارانی وجود دارند که به دلیل عملکرد خود در عرصه مدیریت و سیاست به چهره هایی منفور تبدیل شده اند. از شاهان ستمگر پیش از اسلام در ایران تا آغا محمد خان قاجار و محمد رضا پهلوی گرفته همگی در یک مسئله مشترک بوده اند و آن نفرت ملت ایران از آن هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد،,

با این وجود، پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز معدود افرادی بودند که به دلیل خیانت ها و اقدامات ننگین خود، مردم از بدی های فراوان آن ها یاد می کنند. یکی از همین افراد بنی صدر است.

,

بنی صدر کسی بود که امروز به عنوان خائن شناخته می شود. خیانت های او به اندازه ای در نگاه ملت ایران بزرگ بود که با وجود آرای چند میلیونی که در انتخابات ریاست جمهوری کسب کرده بود، از سمت ریاست جمهور عزل شد.

,

اما آنچه که در این میان اهمیت دارد تداوم نفرت عمومی از این شخصیت است. این تداوم در روز قدس 96 به وضوح نمایان شد.

,

واکنش هایی که نفرت از بنی صدر را اثبات کرد

, واکنش هایی که نفرت از بنی صدر را اثبات کرد,

 در راهپیمایی باشکوه روز قدس جمع محدودی شعار هایی را علیه رئیس جمهور سر دادند. در این شعار عبارت "روحانی- بنی صدر پیوندتان مبارک" آمده بود.

,

 

,

این اقدام ناصحیح از سوی این افراد توسط طرفداران دولت به صورت گسترده محکوم شد. حتی برخی از منتقدان روحانی نیز آن را محکوم کردند.

,

محکوم شدن این شعار نشان دهنده این است که استفاده از نام بنی صدر در کنار نام فردی دیگر از سوی مردم به عنوان یک توهین محسوب می شود.

,

چرا بنی صدر منفور است؟

, چرا بنی صدر منفور است؟,

بنی صدر کسی بود که به دلیل آرای میلیونی که در انتخابات ریاست جمهوری کسب کرد فکر می کرد که می تواند در مقابل ولی فقیه و رهبری وقت یعنی امام(ره) بایستد. او به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور بود. می خواست کشور را به دو بخش موافقان و مخالفان تقسیم کند.

,

45454878794

, 45454878794,

تلاش های مکرر او برای جنجال سازی علیه ارکان نظام در تاریخ ثبت شده است و هنوز هم مردم آن را به یاد دارند.

,

افکار عمومی تحمل تکرار بنی صدر ها را ندارد

, افکار عمومی تحمل تکرار بنی صدر ها را ندارد,

با توجه به اینکه حجم گسترده ای از مردم(چه طرفداران روحانی و چه منتقدان او) در مقابل شعارهای توهین آمیز جمعی محدود در روز قدس واکنش نشان داده اند، بایستی از این واکنش ها خرسند بود. زیرا این واکنش ها نشان می دهد که مردم به اندازه ای نسبت به اقدامات خائنانه بنی صدر حساس هستند و از او نفرت دارند که حتی استفاده از بنی صدر در کنار فردی دیگر را توهین می دانند.

,

این نشان می دهد که خط قرمز مردم اقدامات بنی صدر یعنی ایجاد دوقطبی در کشور و جنجال سازی علیه ارکان نظام اسلامی است.

,

از این حجم از نفرت مردم ایران از بنی صدر می توان این چنین نتیجه گرفت که افکار عمومی به هیچ وجه تحمل افرادی را ندارد که همانند بنی صدر رفتارهای خائنانه داشته باشند. افرادی که بر علیه ارکان نظام بایستند و جار و جنجال در کشور به راه بیاندازند. به عبارت دقیق تر افکار عمومی تحمل این را ندارد که بنی صدر ها تکرار شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه