اخبار داغ

رئیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر الوند:

سامانه ابلاغ الکترونیکی مهمترین خدمت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است

سامانه ابلاغ الکترونیکی مهمترین خدمت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است
ابلاغاتی که ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود به صورت آنلاین بوده و تمام موارد ابلاغ حفظ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری‌ ندای البرز، در هفته قوه قضائیه، اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان البرز در شهر الوند با مدیریت علیرضا غلامی با حضورمسئولان قضایی استان قزوین و مسئولان شهرستان البرز افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری‌ ندای البرز,

در این مراسم افتتاح علیرضا غلامی بیان کرد: هدف ازافتتاح دفترخدمات قضایی کاهش ترافیک در حوزه ورودی های دادسراها، دادگستری‌ها و شورای حل اختلاف تشکیل شده است.
وی بیان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضائیه با ارائه خدمات گسترده در قالب ۹نوع خدمات در اوایل سال ۱۳۹۶ تشکیل شده که ۴۰۰ تا ۸۰۰ دفتر در مناطق و شهرستان‌ها افتتاح شده است.
رئیس دفتر خدمات الکترونیک شهرستان البرز با اشاره به اینکه هدف این دفاتر جلوگیری از ترافیک در دادسراها، دادگستری‌ها وشورای حل اختلاف است، افزود: اهم خدماتی که این دفاتر انجام می‌دهد، سامانه ابلاغ الکترونیکی است.
وی ادامه داد: ابلاغ الکترونیکی از مراجعه ماموران قوه قضائیه به درب منازل افراد جلوگیری می کند ،درگذشته رجوع ماموران به جلوی درب منازل، از لحاظ بعد روانی برای بسیاری از افراد خوشایند نبوده است.
این مسئول عنوان کرد: ابلاغاتی که ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود به صورت آنلاین بوده و تمامی موارد ابلاغ‌ حفظ شده که این موضوع از اشتباهات خطاهای زمان ابلاغ می‌کاهد.
غلامی با اشاره به اینکه شورای حل اختلاف تعداد کثیری از دعاوی قضایی را پشتیبانی می‌کند، افزود: با واگذاری ابلاغ دعاوی شوراهای حل اختلاف به این دفاتر از ترافیک کاری این بخش کاسته می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه