اخبار داغ

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس کرد:

وحشت سران استکبار بعد از اقتدار نظامی ایران/عملیات موشکی ایران بر علیه داعش ضرب شستی برای اربابان کثیف آن ها بود

وحشت سران استکبار بعد از اقتدار نظامی ایران/عملیات موشکی ایران بر علیه داعش ضرب شستی برای اربابان کثیف آن ها بود
پژمان فر گفت: برخورد ایران با داعش دقیقا مصداق ضرب المثل" به در بگو دیوار بشنود " بود و از این بایت ایران خواست به اربابان کثیف داعش بفهماند که ما اگر بخواهیم وارد این عرصه شویم با کوچکترین تصمیم تمامی منطقه اشغالی را از لوث این عناصر پلید پاک خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصر الله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز در خصوص اقتدار موشکی ایران بر علیه داعش و اثرات منطقه ای این اقدام گفت: کشور ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و حامی همه مستضعفین دنیا تمام تلاش خود را دارد که عدالت را در جهان حاکم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ایران در مقابل این ظلم هایی که جریان های استکباری در دنیا دارند می ایستد اما هیچ موقع کاری نکرده است تا با نشان دادن قدرت نظامی خود بخواهد خود را نشان دهد بلکه همیشه با زبان منطق و گفت و گو به دنبال صلح و سازش بوده است.

,

پژمان فر تصریح کرد: اما شرایط پیش آمده در تهران ایران را به این نتیجه رساند که برای نشان دادن توان خود، کوچک ترین ظرفیت خود را به کار گیری کند و نشان دهد که در صورتی که جریان استکبار رفتار غیر منطقی داشته باشد در مقابل این موضع واکنش شدیدی را می تواند به کار گیری کند و برخورد نماید.

,

وی خاطر نشان کرد: همانطور که روشن بود داعش یک جریان دست ساز استکبار است و آن قدر قابلیت ندارد که بخواهد ایران در مقابل داعش واکنش جدی به خرج دهد چرا که خیلی حقیر تر از آن است که بخواهد برخورد مستقیمی با آن شود.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این برخورد ایران با داعش دقیقا مصداق ضرب المثل" به در بگو دیوار بشنود " بود و از این بایت ایران خواست به اربابان کثیف داعش که آن ها را در گوشه گوشه دنیا مامور کردند تا جنایات کثیفی داشته باشند بفهماند که ما اگر بخواهیم وارد این عرصه شویم با کوچکترین تصمیم تمامی منطقه اشغالی را از لوث این عناصر پلید پاک خواهد کرد.

,

پژمان فر تاکید کرد: وحشتی که در بین اربابان داعش افتاده یک وحشت جدی است که اگر آن ها بخواهند شیطنت بیشتری علیه ایران در منطقه داشته باشد با یک کشور منفعل و واداده رو به رو نیست بر خلاف ادبیاتی که برخی از جریانات چهره نامناسبی از ایران به نمایش گذاشتند مسئولین نظامی و کسانی که در این حوزه تصمیم گیری می کنند رای آن ها یک رای قاطع در مقابل این جریانات است لذا باید نسبت به مسائل خودشان تجدید نظر کنند و بدانند که ایران مهد شیران است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه