اخبار داغ

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد:

۳۵ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در نطنز مستقر می شود

۳۵ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در نطنز مستقر می شود
اردستانی گفت: پایگاه های این نهاد در چهار شهر نطنز، بادرود، طرقرود، و خالدآباد و همچنین روستاهای شهرستان مستقر شده و زکات فطره را جمع آوری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید فطر از آمادگی کامل مجموعه کمیته امداد امام (ره) برای دریافت زکات فطره و کفاره ها در سطح شهرستان نطنز خبر داد و اظهار کرد: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب و ماده یک قانون زکات مصوب مجلس شورای اسلامی مسئولیت جمع آوری و هزینه کرد زکات تنها بر عهده دبیرخانه زکات دکمیته امداد امام خمینی (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,  ,

محمد رضا مومی اردستانی افزود: امسال و بر اساس تصمیم ستاد زکات استان، تنها مراکزی مجاز به دریافت زکات فطره هستند که مجوز لازم را از ستاد زکات دریافت کرده باشند.

,

وی ادامه داد: موسسه های خیریه ای که تاکنون برای اخذ مجوز اقدام نکرده اند می توانند تا پایان وقت اداری امروز برای دریافت مجوز اقدام کرده و در پایان گزارش مکتوب دریافت و توزیع زکات را به ستاد زکات ارائه کنند.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز از استقرار ۳۵ پایگاه جمع آوری زکات فطره در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برای جمع آوری زکات پاکت هایی با آرم و مشخصات دبیرخانه زکات در سطح شهرستان نیز آماده شده که توسط نیروهای افتخاری کمیته امداد در سطح شهرستان توزیع شده است.

,

وی اضافه کرد: پایگاه های این نهاد در چهار شهر نطنز، بادرود، طرقرود، و خالدآباد و همچنین روستاهای شهرستان مستقر شده و زکات فطره را جمع آوری می کنند.

,

اردستانی بیان کرد: یک صندوق دریافت کفاره عمد، غیر عمد و فطریه عام و سادات برابر احکام شرعی در کنار هر صندوق اخذ زکات فطره قرار داده می‌شود تا این مبالغ نیز به صورت جداگانه دریافت شود.

,

وی خاطر نشان کرد: خانواده های نیازمند واقعی در سطح شهرستان شناسایی شده و زکات فطریه پس از جمع آوری و بدون فوت وقت در بین آن ها توزیع می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه